Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Helderziende .

  • nijmeegse anske

    hmmmm ik zoek er ook nog 1.maar wel een goeie he want de eindejaarslotto komt zo weer hihihihhi

  • urias1973@gmail.com

    Mensen, ik wil jullie voor 1 ding waarschuwen.

    GA NOOIT NAAR EEN VAN DE HEALINGROOMS die hippo beschrijft.

    (verder vind ik de tip van die kluizenaar van hippo ook waardeloos, op wikipedia kun je zien hoe deze man uiteindelijk in de war is geraakt)

    Ik ben nl. 1x naar zo'n healingroom geweest.

    Je schrijft heel onpersoonlijk op een blaadje waar je allemaal last van hebt.

    Vervolgens staan ze in een kring om je heen te bidden in allerlei brabbeltaal.

    Je weet niet waar het over gaat want je kunt het niet verstaan.

    Vervolgens krijg je een tekst uit de bijbel mee waar ik helemaal niets mee kan.

    Ze hebben het over allerlei zeer vage profetieën over wat ‘god’ allemaal gaat doen met een stad, etc.

    Maar het ergste komt nog: het heeft me jaren geduurd om van deze ‘geestelijke belasting’ af te komen.

    Ik sliep slechter, voelde een rare druk om m'n borst vanaf die tijd, etc. etc.

    Ben echt een stukje van mezelf kwijt geweest hier.

    Ik weet niet of Jezus bestaat maar hier is echt een foute kracht bezig geweest.

    In een droom heb ik onlangs het gevoel gekregen dat er weer e.e.a. is rechtgezet in m'n hart, al weet ik niet door wie of wat.

    Ook voel ik me (gelukkig) weer meer als voorheen.

    Groetjes,

    Urias

  • nobody

    ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is je geld, want jij ziet dat nooit meer terug,

    stort het op de rekening van de voedselbank, dan zien die mensen ook weer eens iets op plank liggen.