Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Helderziende .

  • ingrid50

    als je iemand wilt die je kunt vertrouwen en die in jouw leven gaat zou ik naar mevr. wiserath gaan, het kost 150 euro maar dan heb je wel iemand die je niet bedonderd, maar echt alles geeft, en ben ook wel eens naar een goedkope gegaan maar dat is geld weggooien

  • ingrid50

    dat een persoon afgeeft op mevr. wiserat wil niet zeggen dat zij niet goed is, inderdaad ze vraagt 150 euro, je betaalt naar kwaliteit, je kunt ook naar iemand gaan voor 20 euro, nu die kan je echt niet helpen zoals zij dit doet, maar in een consult geeft ze al haar energie en voelt en beleeft wat er in jouw leven speelt, voelt jouw pijn en verdriet dus het is niet iemand die 8 0f zelfs maar 3 consulten per dag geeft. dit vraagt teveel van haar, dus als je besluit om haar te nemen ben je echt op het goede adres, vindt het dan ook jammer dat er zo negatief over haar gepraat wordt. ze is echt een van de beste en bedriegt je niet, neemt als het nodig is meer tijd voor je, zonder er iets extra voor te vragen integendeel, ze heeft zelfs ook mijn paard geholpen via foto dus ook dieren kan ze helpen. wens je succes. groet ingrid

  • mieke

    dit is dezelfde reclame voor mevr wizzerat, of hoe ze mag heten, in het kerkje in brakkenstein, zit tabi, zij is echt goed.

    ze vraagt maar 25 euro, en de tijd maakt niet uit.

    al die andere die zoveel vragen zijn duitenaaiers:D

  • Roy Smits

    Mocht iemand een helderziende vinden die paranormale gaven heeft, neem dan even contact op met de James Randi Educational Foundation. Deze organisatie betaalt 1 miljoen dollar aan de eerste persoon die daadwerkelijk paranormale gaven kan tonen. Je hoeft alleen even dit formulier in te vullen en ze nemen contact met je op: http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge/challenge-application.html

    10% vindersloon is nog steeds 100.000 dollar!

    Groetjes,

    Roy

  • gerrari

    Nou Roy om zo'n persoon te vinden kun je dus het beste kontakt opnemen met mevr. Wiserath.

    Kost je €150 maar dat is een schijntje in vergelijking met de €100.000 die je gaat opstrijken. :D

    Succes,

    Nijdas

  • mieke

    ik ben paranormaal:D:D

  • gerrari

    Ik ben er altijd van uit gegaan dat ik ‘'gewoon’' normaal ben, maar de laatste tijd hoor ik mensen wel eens iets fluisteren . . . . . . .

    Ach ik laat het maar zo, ben gelukkig.:D

    gr. Nijdas

  • gerrari

    Die Truus destijds, die was toch wel héél erg ‘'ab’' hé.

    gr. Nijdas

  • mieke

    ja idd, en wat zoiets toch vingers los kan maken hier op het prikbord, haha.

    eindelijk wat mensen

  • hippo

    waarom wil je naar een helderziende?

    als iemand je iets voorspelt ga je je daar onbewust op focussen, geloof me.

    je hebt er helemaal niets aan!!!!!

    de antwoorden op je problemen weet je zelf uiteindelijk, diep van binnen.

    je hebt alleen geduld nodgi met jezelf om de antwoorden tot je te laten komen.

    als je perse hulp wilt in die richting zou ik bijvoorbeeld naar healing rooms gaan in nijmegen of

    naar een therapeut. Bijvoorbeeld polariteitstherapie of naar Jozef van den Berg in Neerrijnen

    bij Zaltbommel. Die laatste leeft als een monnik in een houten huisje.

    SUCCES