Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sluiten 024-pagina

  • Roy Smits & Micha Streppel

    Beste lezers,

    Na ruim 12 jaar gaan de 024-pagina's verdwijnen. De reden is dat Startpagina al geruime tijd af wil van de hobbyisten die dochter-pagina's van Startpagina beheren en wil nu overstappen op een puur commerciele exploitatie van alle dochter-pagina's. Voor mij is het beheren van de 024-pagina's daardoor niet langer een leuke hobby meer. Wel zal ik de kleinere nijmegen-pagina voorlopig blijven beheren, die nog steeds volledig commercie-vrij is :) Daar is recentelijk een nieuw prikbord geopend, waar de bezoekers van deze pagina verder kunnen schrijven.

    Ik zal de pagina's en dit prikbord nog een paar maanden openhouden om soepel over te kunnen stappen.

    Het nieuwe prikbord is hier te vinden: http://nijmegen.startpagina.nl/prikbord

    Ik hoop daar spoedig weer vele verhalen te mogen lezen!

    Groeten,

    Roy

  • nobody

    gooi dicht dat ding roy, is geen enkele interesse meer voor.

    bedankt voor je voorbeeldige inzet.

    vogel

  • anske

    en toch vind ik het jammer.ook al werd er niet zoveel gereageerd toch was het wel altijd leuk om is te kijken hoe het hier gaat.

  • Peter

    Roy en Micha.

    bedankt voor jullie inzet op dit prikbord, heel veel suc6 met de Nijmegen startpagina .

    vriendelijke groet Peter.

  • nobody

    he roy een vraagje.

    gaan alle oude berichten die opgeslagen staan verloren?

    vogel

  • Peter

    zou misschien wel goed zijn, het verleden afsluiten en opnieuw beginnen, wat voor mij belangrijk was zit in mijn hoofd.

  • Roy Smits & Micha Streppel

    Hoi Vogel,

    Zodra het prikbord sluit, gaan inderdaad alle oude berichten verloren. Maar zoals Peter al zegt, misschien is het een goed idee om met een schone lei verder te gaan.

    Groeten,

    Roy

  • nobody

    toch zonde van al die berichten, ik lees ze vaak.

    maar oke het is niet anders….

    bedankt roy