Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jonge jonge die wachtwoorden ook.....

  • anske

    nou zit ik dus steeds wel te kijken hierzo.en ja inderdaad er word maar weinig gereageerd.maar ik ben er wel hoor.

    jeetje mina wat hebben we een afschuwelijke zomer gehad zeg.we hebben van ellende maar een stacaravan gekocht in de buurt van nijmegen zodat we toch konden recreeren (ppff) en toch dicht bij het werk zaten.voor zover er gewerkt moest worden uhm.maar goed als je zo hard aan de weg timmerd,zo je best doet om je koppie boven water te houden,moet er toch een keer een lichtflitsje aan de horizon zijn?en dus zijn we weer niet bij de pakken neer gaan zitten en hebben een nieuw idee.we gaan 2e hands spullen van groot tot klein ophalen en proberen die weer te slijten.hahahah doet me denken aan me opa die vroeger lompenboer was.jongens waar gaan we heen in deze wereld.alles word duurder,mensen werken zich kapot,zetten zich in tot ze erbij neer vallen.en waarvoor??ik ben opgevoed met als je genoeg te eten en te drinken hebt en je kan je vast lasten betalen ben je een heel gelukkig mens.tja zit wat in.maar sodefuck wat zou het toch een keer leuk zijn als al die uren die je je rot werkt en die gewoon niet tellen in een eigen onderneming toch eens beloond werden.maar goed ach ik doe mee aan de postcodeloerij dus wat klaag ik nou.wie weet…….!

    maar genoeg gezeurd,hoe is het daar met jullie?peter en syl heb ik op hyves maar hoe zit het met de rest?nobody mieke??kom we moeten alle zeilen bij zetten en deze aankomende winterdip van ons afschudden.

    xx angela

  • anske

    oja en wat dat met wachtwoorden te maken had… was ik weer eens kwijt na me geformateerde pc hahah

  • sylviaa6

    Hey Angela,

    Lekker toch op de camping. Ook al is het niet zo ver weg. Je hebt toch het idee dat je eruit bent!!

    Die winterdip is nu al wel onderhand begonnen. Alhoewel, het weekend wordt het weer mooi weer. Hoe wordt je ziek he!

    Ben benieuwd of er nog iemand reageert hier.

    Groeten Sylvia