Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe was het??

  • sylviaa6

    Hoi Peter,

    Is alles goed gegaan gister? Was het allemaal leuk?

    Ik vind het jammer dat ik niet even kon komen kijken. Ging het niet redden met het werk.

    Ben wel benieuwd.

    Gr.

    Sylvia

  • Peter

    hoi Silvia.

    het was een zeer geslaagde dag ondanks dat verschillende artiesten niet op kwamen dagen, andere artiesten hebben verschillende keren opgetreden, ook had een knaap die me zou helpen en ook optreden me in de steek gelaten, hij ging even naar huis omdat hij zijn muziek vergeten was en heb hem niet meer terug gezien, maar goed het was gezellig , de mensen waren zeer tevreden en ook de artiesten zeiden als je het volgend jaar weer doet zijn we er zeker bij, ook tv Nijmegen heeft opnames en een interview met mij gedaan, die is al uit gezonden en heb ik gelukkig op kunnen nemen, kwam vanmorgen in de buurtwinkel en kreeg te horen dat verschillende klanten die waren geweest genoten hadden , echt voor mij is het een onvergetelijke dag geweest, trouwens leuk je nu op hyves te hebben, kunnen we daar contact houden, hier op het prikbord zie ik het eigenlijk niet meer zitten met die paar mensen die nog geen 5 minuten vrij kunnen maken om even een berichtje te zetten.

    groet Peter.