Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OUD EN AAN VERNIEUWING TOE ?

  • nobody

    heb gisteren naar een verslag zitten kijken van de vlaggenparade en vraag me af is dit nog wel van deze tijd?

    de oudbolligheid spatte er van af.

    kenmerkend is ook de geringe opkomst van zo'n tweeduizend man.

    en zelfs een gedeeldte van die tweeduizend zijn in slaap gesukkeld toen het gerenomeerde JOHAN FRISO KAPEL of hoe het ook genaamd moet worden, begon te spelen, nou geef mij de jostiband maar, die is sfeerverhogend en leuk, maar dit was sfeervernietigend en oersaai.

    belle perez probeerde de boel nog een beetje goed te maken, maar toen was het kwaad al geschied.

    nee volgend jaar voor mij gewoon de goffertwei, dan zie je tenminste een parachutist op de rug van een koe landen.

  • Peter

    hoi Vogel.

    ik heb toevallig vanmorgen op de website van de Gelderlander gereageerd, het hele 4daagse feest wordt toch elk jaar minder, goede artiesten mogen niet meer optreden omdat ze bang zijn dat het te druk wordt, de hollandse avond is verdwenen, op de hertogstraat stonden op woensdag middag altijd een partij artiesten , nu staat er eentje, ik kom in ieder geval niet in de stad deze week, bouw mijn eigen feestje wel hier in de wijk, kunnen ze in de stad nog iets van leren.

    groet Peter.

  • sylviaa6

    Haha, ik heb er niets van gezien. Maar toen wij gister rond 20,00 uur vanuit de stad terugliepen naar de auto, stond er op het Joris Ivens plein toch wel een vrouw helemaal uit haar dak te gaan bij een of andere zanger. Als er 10 man op het hele plein stond was het veel. Eigenlijk was het best vermakelijk. Beetje zielig, maar toch gelachen!