Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WAT EEN ONMACHT!!!

  • nobody

    de gewapende overval op een filiaal van brinks is toch om te lachen……of te huilen.

    heeft de nederlandse politie zich echt zo belachlijk gemaakt?

    waaarschijnlijk wel, want volgens mij hebben ze alles nagelaten om het die overvallers moeilijk te maken, of delen ze mee in de buit.

    een heli de lucht in, wegafzetting met spijkermatten, blijven achtervolgen…………nee van alles niets…………dat bestaat toch niet anno 2011.

    en dan de hele discussie over het sturen van politieopleiders naar afghanistan, die afghanen lachen na het nieuws over deze overval zich een buikkramp………DADS ARMY, HERE WE COME.

  • Peter

    ha die Vogel.

    helaas kan ik niet goed reageren op dit bericht omdat ik het nieuws van de laatste dagen niet echt gevolgd heb, was met andere dingen bezig, maar goed ben er het wel mee eens , ik snap vaak ook niet hoe het kan dat daders zo makkelijk weg komen, terwijl de politie ze in het oog hebben, verder zeg ik er weinig over maar wou toch even een reactie geven.

    Gr.Peter.

  • nobody

    goed peter je hebt laten weten tot je toch altijd mee leest…….

    je moet je er ook niet in verdiepen, maar als minister verhagen ook al het politiekorps bekritiseert met het optreden stinkt er iets.

    er komt nog veel meer aan…………..