Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zal ik maar weer

  • Peter

    eens wat laten horen anders gebeurt er hier toch niks, weer van alles beleefd deze week, het radiostation waar ik draaide is zonder enige uitleg gestopt, erg druk hier geweest met nieuwe schuttingen zetten, mijn halve tuin naar de knoppen , dus wordt weer nieuwe planten kopen, gister te horen gekregen van de huisarts dat ik een lichte long ontsteking had, anti biotica kuurtje, mag niet in de zon en we krijgen zo`n mooi weer, in juli krijg ik nog een blaas test om te kijken of mijn longen nog goed werken, verder druk bezig om mijn website www.petersfotoboek.nl weer alles aan het werk te krijgen en nieuwe foto`s plaatsen, op mijn website is ook te zien welke artiesten er optreden op 20 juli tijdens de 4daagse, dus druk druk maar toch ffff tijd om hier een berichtje te zetten en iedereen een fijn weekend te wensen mocht je hier toevallig langskomen.

    Gr.Peter.

  • sylviaa6

    Hoi Peter,

    Ik ben gelijk even op je site gaan kijken. Ziet er echt goed uit hoor.

    Ik hoop voor je dat je je weer snel beter voelt. Doe maar rustig aan. Die longen heb je nog heel lang nodig!!

    Groeten Sylvia

  • nobody

    zal ik dan ook maar weer………………………………

    geintje peter, maar ik denk wel dat wij nog de enigste twee zijn die iets hier prikken.

    verdomme zonde van je tuintje, maar als die gasten de planten mollen, dan laat ze ook maar weer andere plaatsen, of zie ik dat verkeerd……………….zonde toch.

    je treft het niet met je radiostations, zodra jij je aansluit stoppen ze.

    zal straks eens effe op je site gaan kijken, is weer een tijdje geleden.

    ga niet op de tocht staan peter, je hebt ze nog heel lang nodig die longen.

  • Peter

    hoi Sylvia.

    leuk dat je mijn website hebt bekeken, je bent alleen vergeten een berichteje in het gastenboek te zetten haha, e-mail adres is niet verplicht.

    groet Peter.

  • Peter

    hoi Vogel.

    leuk je ook weer te lezen, helaas worden de planten niet vergoed, ik heb ze moeten verzetten maar door de droogte zijn er verschillende gesneuveld, jammer maar helaas, wat de het laatste radiostation betreft daar snap ik niks van, zonder een mail of uitleg zomaar uit de lucht, maar goed we gaan door zogauw het nieuwe station aan de gang gaat, leuk dat je mijn website gaat bekijken, morgen ga ik er weer een paar honderd foto`s op zetten, dus kijk in de loop van de week als je je verveelt nog maar eens haha (tu).

    Gr.Peter.

  • sylviaa6

    Hey Peter,

    Ik zal van de week nog eens kijken. Zie net dat je er weer andere foto´s bij gaat zetten. dus dan zie ik weer nieuwe dingen en zal ik zeker een berichtje achterlaten.

    Gr.

    Sylvia