Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HET IS STIL.....

  • nobody

    niemand iets te melden?

    hoe is het peter met je feestje tijdens de 4daagse?

    nog iets te melden daaromtrent?

    verder lijkt de zomer steeds verder af te dwalen van ons kikkerlandje, morgen een zomerstorm? snap niet wat ze met die uitdrukking bedoelen, of misschien kan je tijdens de storm gewoon buiten blijven zitten, vandaar dat ze zomer ervoor zetten.

    iedereen een goed weekend.

  • Peter

    hoi Vogel.

    het is hier inderdaad rustig, kijk elke dag wel ffff maar niks, wat het feestje betreft is alles rond, vanavond krijg ik de lijst met artiesten die komen, zogauw ik de flyer heb zal ik eens kijken of hij ik hem hier kan plakken, tja het weer, de buitjes waren goed voor de tuin maar ik verlang ook wel weer naar een beetje zon, ach als de 4daagse week maar droog is, wat je bij een zomerstorm moet verwachten weet ik ook niet, we zien het wel, de schutting bij mij moet maandag toch weg dus laat maar om waaien, hebben ze weer minder werk, voor de rest is het rustig hier, afgelopen zondag genoten van de optredens tijdens de braderie in de heidebloemstraat, maandag even naar de vrije markt geweest dus ben de pinksterdagen goed door gekomen.

    een goed weekend Peter……….

  • sylviaa6

    Hoi allemaal,

    het viel mij ook al op dat het vrij stil is hier.

    Ik ben vooral heel druk geweest met het voetballen van m'n zoon. toernooi hier, toernooi daar. extra trainingen enzovoort. en dat terwijl het seizoen toch al lang voorbij is. dit blijft wel even zo tot de grote vakantie.

    verder niets te melden. ben benieuwd naar die zomerstorm.

    Groetjes Sylvia

  • anske

    ja zomer…ppff laat hem in ieder geval droger zin dan vorig jaar.maar tot nu toe is die al lekker nat bah

  • sylviaa6

    Als je op Zoover kijkt, weersverwachting Nijmegen, dan geeft hij vanaf zondag toch wel mooi weer aan.

    Maar ja, dat is niet Piet Paulusma, dus ik weet het zo net nog niet

  • Peter

    ach als het met de 4daagse maar droog is :)-D:)-D(tu)