Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat een verschil

  • nobody

    we mogen toch niet klagen wat het weer betreft, als is het aan de bewolkte kant, het is nog steeds benauwd…..vooral afgelopen nacht.

    wat betreft de buien zijn we er gisteren hier in nijmegen goed vanaf gekomen, in arnhem was dweilen met de kraan open, zoveel water is er gevallen.

    volgens poulesma krijgen we een hele warme zomer, verschillende hittegolven, en als er een bui gaat vallen dan is het ook direct raak….zware jongens.

    maar kunnen we piet serieus nemen? hij ouwehoert te veel over andere dineg dan het weer.

    iedereen een goeie week gewenst.

  • Peter

    hoi Vogel.

    weet niet waarom je je naam veranderd hebt maar dat hoor ik nog wel een keer, gelukkig hebben we het niet voor het zeggen wat het weer betreft, ik vind het prima zo, het werd hoog tijd dat er een paar flinke buien kwamen, de tuin van mij heeft er nog nooit zo slecht uit gezien als dit jaar, alles bloeide veel te vroeg en een hoop planten gingen kapot van de droogte, was niet tegen te sproeien, gister samen met de buurman een deel van de tuin leeg gehaald dat was zweten, en over een paar weken moet ik een hoop planten verwijderen omdat we nieuwe schuttingen krijgen, zo blijf je bezig, maar inderdaad die benauwdheid is ook niks bah, maar goed we doen er niks aan, vind alles best als het 20 juli maar droog is voor het grote feest haha.

    een fijne week Peter.

  • nobody

    ja wat dat feest betreft hou me op de hoogte, ben echt nieuwsgierig wat je ervan gaat maken.

    maar je hebt er wel zin zo te horen, en inderdaad, als dan het weer maar goed is.

    maar geloof niet dat we laatste jaren slecht weer hebben gehad tijdens de 4daagse, en ja wat is slecht, een buitje moet kunnen.

    ja de planten hebben een gevoelige tik gehad met die droogte, dus die buien die gisteren en vandaag zijn gevallen zijn meer dan welkom.

    maar volgens mij kan er nog veel meer water bij, ik geloof niet dat de boel verzadigd is door dat beetje nattigheid.

  • Peter

    ik hou jullie zeker op de hoogte van het grote feest ooit in het waterkwartier, we hebben momenteel 21 artiesten dus zitten goed vol , binnenkort maak ik bekend wie er allemaal komen, ben nog met wat verassingen bezig maar weet niet of me dat lukt, mijn werk zit er zo`n beetje op heb de vergunning geregeld, de locatie, stroom en een podium, nu nog even 500 flyers bezorgen en de rest is voor mijn vrienden in het noorden, binnenkort meer.

    Gr.peter.

  • anske

    heey peter helemaal geweldig wat je gaat doen met de vierdaagse.heb je jordan ook gevraagd?en ik denk als je rieske vraagd dat hij het mischien wel overweegd.die is vanwege omstandigheden gestopt en ik denk dat hij diep in zijn hart wel weer wil maar de drempel is hoog.nou ja kijk maar.helaas ben ik er met de 4daagse niet maar ben wel super benieuwd hoor.groetjes ans