Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe is het met jullie!!!

  • mieke

    hoe is het met jullie allemaal,,,,,,,,,

    kwam toevallig nog een prive bericht van nijdas tegen,:(, deed me ook denken aan jullie allemaal,,, greetzzzz mieke

  • anske

    heey mieke wat leuk dat je van je laat horen,inderdaad soms lees ik zelfs nog de paptalks van onze nijdas terug.wat een gemis hier!met mij gaat het prima.al zou het een stuk beter gaan als de zon wat meer zou schijnen hahah maar dat telt voor iedereen hier denk ik.nou ben benieuwd wie zich allemaal gaat melden.groetjes,ans

  • Peter

    hey Mieke.

    leuk weer eens iets van je te horen, hier gaat het redelijk, erg druk met voorbereidingingen voor een groot feest met de 4daagse in mijn wijk, waar ik met colega`s van het radiostation waar ik momenteel draai ga staan in de kanaalstraat met muziek en 20 artiesten, dus dat wordt knallen, je bent welkom op woensdag 20 juli om mee te genieten, zal later nog bekend maken welke artiesten er allemaal komen.

    groetjes en hoop je hier weer regelmatig te zien Peter.

  • mieke

    hey ans en peter, leuk dat jullie reageren,,,, fijn te hoeren dat het goed met je gaat peter, en ans nog even druk als altijd denk ik zo,,,,

    met mij gaat het redelijk, het hele leuke nieuws wat ik ga brengen is dat ik oma word in november van een babyboy,,, me schoondochter en zoon zijn zwanger, de eerste keer oma, dus ben helemaal in de wolken.

    (:D

    ik neem de uitnodiging graag aan voor de woensdag van de vierdaagsefeesten, harstikke leuk, dus ik zal er zijn.

    geniet van het mooie weer, de zomer kan me niet te lang duren, dat weet ik wel, heerlijk.

    greetzzzz mieke

  • Peter

    hey Mieke.

    kan me voorstellen dat je in de wolken bent, is niet niks voor de eerste keer oma, ik weet zeker dat als de kleine er is jij hem ontzettend gaat verwennen, oma Mieke klinkt wel leuk haha, geniet van de voor pret, leuk dat je 20 juli komt leren we mekaar toch kennen , tenminste als je niet net als Anske me stiekem gaat staan te beloeren (:P) haha, ik maak tijdig bekend welke artiesten er komen, ben druk bezig om wat verassingen voor die dag te regelen.

    Gr.Peter.

  • mieke

    hey peter, nou ik hou de 20-7 bezet, lijkt me erg leuk om je te ontmoeten.

    fijn dat het beter met je gaat, gelukkig heb ik ook een zeer mooi doel om tegenmoet te zien, yeps oma mieke haha.

    tis maar stil op het prikbord, ze zeullen allemaal met met hun billen in het zwembad, of al la berendonck zitten, heerlijk als je op vakantie bent, maar zo, pffffff.

    ik ben onlangs 8 dagen naar griekenland geweest, eff er tussen uit, zalig.

    nu weer er tegen aan, voor een tijd,

    nou ga zo me bed maar es in, geen bal op tv, dus slapen maar , greetzzz mieke