Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het gaat goed

  • Peter

    ja hoor het gaat goed met mij , draai met veel plezier bij webradio Atlantis, www.webradioatlantis.nl

    jammer dat mijn grote vrienden uit friesland het incassobureau in gaan schakelen om een bedrag van mij los te krijgen waar ze geen recht op hebben omdat ze ilegaal gedraaid hebben zonder buma en sena rechten te betalen, ja ja en daar wou ik bij gaan wonen, ha ha die Peter maakt wat mee, zeg maar eens dat ik een saai leven heb, wordt vervolgd.

    groet Peter.

  • Peter

    goed ik plaats geen prikkers meer er wordt toch niet op gereageerd.

    de mazzel Peter.

  • anske

    nou ik ben er niet elke dag dus ff geduld met weggaan peter,ik wou dus zeggen als ik jou was zou ik gelijk zogauw je bericht ervan hebt en je weet zeker dat zij geen recht hebben op dat geld een aangifte gaan doen bij de politie voor smaad/laster! mischien valt het zelfs onder fraude dat zou ik even na vragen.in ieder geval vind ik dat wanneer mensen/bedrijven je geld willen aftroggelen waar ze geen recht op hebben moet je ze gelijk aanpakken.groetjes anske

  • nobody

    he peter niet zo ongeduldig wezen he, ik heb vorige keer ook drie dagen moeten wachten voordat iemand de pc aanzette.

    lekker stel daar in friesland, en je dacht nog wel goeie vrienden gevonden te hebben.

    zo zie je maar weer, je kunt er wel tegen maar nooit erin kijken.

    ben benieuwd hoelang het duurt voor peter reageert.

  • Peter

    hoi allemaal.

    ffff een kort bericht uit oude pekela waar ik momenteel ben, bedankt voor jullie reactie`s maar ik kan momenteel weinig zeggen omdat er van alles speelt, maar ik probeer positief te blijven en de moed te houden dat alles goed komt, hier wil ik het even bij laten.

    allemaal de groetjes uit oude pekela (tu) Peter.

  • anske

    kijk peter zo ken ik je weer.nou zet m op he met alles wat je daar in het oude pekela aan het doen bent.groetjes de prikbordbende hahah

  • Zoë

    Kom op Peter! Wat een etters daar in Friesland. Laat je niet gek maken!

    Groetjes Zoë