Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voetballen bij VV UNION

  • nobody

    goh las gisteren een stukje over de contributie kosten bij union.

    was vroeger niet de slogan..SPORTEN IS GEZOND, nou als je je zoontje daar aanmeld word het leven minder gezond, de financiele kant dan.

    daar moet je echt een zak geld mee brengen om je kind te laten voetballen…………………………SCHANDE UNION.

  • sylviaa6

    Hey Vogel,

    Het is even schrikken ja. Mijn zoon voetbalt bij Union, in een selectie elftal. En daarvan wordt de contributie inderdaad best hoog. ongeveer 300 euro per jaar. komt neer op 25 euro per maand. Maar daarentegen is de begeleiding, training en dergelijke erg goed geregeld.

    Het is wel een club die in de top 10 staat van Nederland qua voetbalopleiding.

    Kijk eens als je kind wilt gaan paardrijden: Ben je toch gauw 50 euro per maand kwijt.

    Dus ja, het is even schrikken, een hoop geld. Maar tegenover sommige andere sporten, valt het eigenlijk wel mee.

    Groetjes Sylvia

  • nobody

    he syl

    ik kan wel meer clubs in nijmegen opnoemen waar de begeleiding optimaal is, nec-orion maar daar betaal je een normaal bedrag voor zo'n ventje.

    en laat je niks op de mouw spelden als zou union in de top 10 staan wat betreft opleidingen.

    nee als ik het goed begrijp heeft union geweldige schade geleden bij de de opzet en het runnen van een voetbalacademie samen met achilles groesbeek, dat heeft geweldig veel geld gekost en niet opgeleverd.

    nee syl als je zoon talent heeft dan komt dat bij een andere club ook wel boven drijven, en voor minder beduidend geld…..kind onvriendelijk union.

  • anske

    nou mijn zoon zat bij de krayenhof maar pas daar helemaal op.das minder duur maar voor je het weet ken die niet koppen en scoren maar wel alle schuttingwoorden die je kan bedenken,en daarnaast vechten ze meer dan dat ze voetballen.

  • sylviaa6

    Haha, daar staan ze wel bekend om he!

    Maar zonder gein: hij voetbalt daar al een tijdje en heeft het erg goed naar zijn zin.

    Waarom zou ik hem dan weghalen. Als hij bij een andere club komt, weet je weer niet in welk elftal hij komt. Nu doet hij het leuk en vindt hij het leuk. Dus dat laten we dan maar zo he.

    En kraijenhof is niet de enige club waar het er zo aan toe gaat hoor!!

    Al met al is Union gewoon een goede club.

  • anske

    mijn oom is er volgens mij z,on manusje van alles.piet heet die.vorig jaar is hij met een feesje of zoiets van de trap gevallen.had die zijn nek gebroken maar gelukkig alles weer oke.maar hij heeft het er ok heel erg naar zijn zin.

  • sylviaa6

    Hey Vogel,

    Sinds wanneer ben jij een nobody?!?!?!?!

  • anske

    vogel een nobody??? nee hoor is gewoon een leuke vent!

  • nobody

    ach als het beestje maar een naam heeft….. vogel……….ja wat moet ik erop zeggen.

    ach gewoon effe iets anders he.

    maar die peter komt nog eens ergens OUDE PEKELA, hoe komt die daar weer verzeild.

    nobody

  • anske

    via de weg??? hahahah