Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ze gaan alweer pppfff

  • anske

    nou de pupswaren agelopen zaterdag 8 weken.morgen komt de dierenarts ze hun 2e prikje geven en dan is het zover.savonds gaan er al 3 weg.en woensdag ook een paar.gadver ik zal ze missen die poepende vretende piepende keffende minimonsters.maar ze krijgen wel goede nieuwe baasjes.er zijn van de 9 nog 1 reutje en 1 teefje over.maar dat komt wel goed.ze zijn volledig ontwormd 2x geent gechipt ze hebben een gezondheidsverklaring van de dierenarts dus prima puppies.

    ik zat net te kijken op het pb en het viel me op dat er niet veel meer geprikt is?zitten jullie in een regendipje mensen??

    we zijn dan ook wel effe gpoed verwend met die paar mooie dagen he.maar ik denk dat het niet lang meer duurd of het word echt zomer.

    ondertussen gister de 65e verjaardag van mijn mams gevierd.het was echt zo bijzonder.samen met mijn broer en zussen onze megaloods versierd,heel veel mensen uitgenodigd.“de beste drive inn laten komen die er maar is NIGHTLIVE ” en iedereen wist het behalve mijn ma.mijn zus en haar schoonouders zaten in een complot.ze hadden mijn zus man en kids en mijn ma uitgenodigd voor een avondje wokken.mien mams dacht echt dat dat zo was hahahah.ze had zich mooi opgedoft en zo.en mijn ma is z,on huismus die voor iedereen klaar staat en niet er van houd om in de balngstelling te staan.nou je had haar moeten horen hahah.oohh wat zijn jullie gemeen.en huilen dat ze deed.en daarna riep ze weer ooohhh wat mooi dat jullie dit hebben gedaan.echt je moeder zo zien staan met zo een mooie lach die alleen je eigen ma heeft das onbetaalbaar.en onze huismus heeft de hele avond gedanst,gepraat,gelachen en vooral genoten.een megamoment die ik nooit meer vergeet.

    zo en nu na al die late uurtjes wnes ik jullie een fijne avond allemaal.

    groetjes van ans

  • nobody

    ik had die pups nooit weg gedaan…..

    kan het begrijpen ans, van die doggies afscheid nemen…….zwaar klote

  • anske

    jaaaa das waar..maar vogeltje ik heb er nog 2 hoor…..:D

    een manetje en een vrouwtje dus als je wil……………. hihihi groetjessss