Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de goffert

  • anske

    nou dat was het dan weer.koninginnendag op de goffert.wij stonden daar met de frietwagen.en drukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.we hadden expres de prijen laag gehouden zodat ook mensen met minder centen wat lekkers konden nemen.nou dat hebben we geweten.jezus zeg wat een rij.mijn armen en schouders zijn helemaal beurs van het friet bakken en mayonaise pompen.maar het was wel weer gezellig.we staan er al 3 jaar en elk jaar denk ik nu neem ik extra personeel want ik ben een echte schuumjood (nah is da nimweegs of nie?)en kan me dan ook niet inhouden om de grootste rotzooi op te kopen om dan thuis te denken wat de f**k moet ik er eigenlijk mee?zijn jullie ook geweest? groetjes van angela

  • sylviaa6

    Hey Anske,

    Ik ben ook geweest. Heb er de hele dag gestaan! We hadden de zolder bij mijn moeder opgeruimd en daar kwam een hele boel oude zooi van af die mijn vader altijd bewaard heeft.

    Toch lekker € 150,- opgehaald. Beur ik niet met een dagje werken normaal hoor!!

    Waar sta jij dan altijd met je frietkraam?

    Groetjes Sylvia

  • daanhansindra

    @ Sylvia………….

    Zo dat wordt binnenkort een keer trakteren

    Moet toch lukken met 150 euro.

    Je broer………………………

  • Zoë

    Ook wij hebben er gestaan. Hadden nog spul over van toen de kids kleiner waren, verkocht op de koninginnemartky. Was voor ons de eerste keer. OF we het volgend jaar doen, geen idee, maar voor nu was het leuk om mee te maken. Voor de kids nog fietsen gescoord.

    Groetjes Zoë

  • Peter

    kijk eens aan er komt weer leven in het prikbord, welkom terug allemaal , hoop nog veel verhalen te lezen, ben zelf niet op de goffert geweest had andere dingen te doen .

    Gr.Peter.

  • anske

    nou peter je hebt heel wat gemist hoor.het was echt heel druk.en gezellig.hoewel dat voor veel mensen al wel wat is afgenomen.vroeger (uhmm een paar jaar terug) mocht je er namelijk al snachts je tentje neer zetten.als wij dan de wagen gingen plaatsen zag je mensen bij elkaar zitten.kaarjes aan en een bakkie erbij.echt heel leuk.mijn broer zetten altijd een tentje op en nam zijn meiske en de rest van de neefjes en nichtjes mee.ze mochten dan op de lucht bedden slapen.nou dat was echt spannend.maar nu mag je vanaf 5 uur de goffert op.en danis het echt net een mieren hoop.en mensen vloeken en tieren als ze er niet door kunnen met hun auto of net het gekozen plekje voor hun neus zien weggekaapt.volgend jaar neem ik een mannetje/vrouwtje extra mee.en ga ik echt de markt afschuumen.heerlijk al die zooi opkopen,bus vol en thuis kijken wat gelijk terug naar de dar kan hahahah.