Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

overval juwelier

  • anske

    wat erg zeg van die juwelier.arme man eerst worden overvallen en dan ook nog in een gevecht 4 meter naar beneden vallen en je rug breken.diep triest.ik kan dat niet begrijpen he.als ik bedenk dat wij vaak met onze frietwagens een mooi doelwit zijn lopen de rillingen me over de rug.maar geloof me als het me overkomt lees je de volgende dag in de krant overvaller overgoten met frietvet van 200 graden.als je bedenkt dat je voor die paar dooie rotcenten je zelf uit de naad moet werken.mensen weten niet wat ze iemand aan doen.bah laat ik er maar over op houden.dit is toch niet te begrijpen.

  • nobody

    dit is wel te begrijpen door de normale mens die een opvoeding genoten heeft gehad zoals het hoort.

    maar dat andere schorriemorrie wilt zoiets niet begrijpen en wilt op een makkelijkere manier aan de poen komen.

    maar geloof me ans, het geouwehoer begint bij de rechterlijke macht.

    zolang dat stelletje rechtsgeleerden vind dat je voor zo'n misdaad als door jou beschreven maar een jaar hoeft te brommen, en daarna de vrijheid weer terug verdient zullen die malloten er niet voor terug deinzen dit te blijven doen, wat hebben ze immers te verliezen……………………..

    zoals je zegt, laten we er maar stil over houden, ik word er ziek van.

    vogel

  • Peter

    nou dan zeg ik maar niks als jij er ziek van wordt Vogel ;)

    fijn weekend Peter.