Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tadaaaaaaa ik ben er weer

  • anske

    helleuuuu hier ben ik weer.tja ben een tijdje niet geweest.maar heb het geweldig druk.mijn puppies zijn namelijk geboren en die 9 duitse herders die vanaf hun 3e week door mij gevoed en verzorgd worden omdat de moeder dat niet meer doet dat kost toch wel wat werk.daarnaast veel gewerkt.pppfff en nu op de bank met een lekkere bak koffie.ppff ff bijtrekken.hoe is het hier? vogel met jou ook alles goed?en mieke is die nog langs geweest?ik zie een paar vreemde namen betekend dat dat het pb er nieuwelingen bij heeft?nou ik heb inmiddels het uitkijkkonijn gezien.jeetje wat een monsterlijk ding zeg in dat mooie ouwe park.had liever iets gezien wat in de stijl van het park hoord.maar goed wie ben ik he.nou ik beloof plechtig dat ik vanaf nu weer elke dag ff kom kijken en prikken.groetjes en allemaal een dikke knuffel van de puppies.

  • Peter

    hey Anske.

    blij je weer te lezen hier, dat je het ontzettend druk hebt met de puppies geloof ik graag , maar je krijgt er veel liefde van de pups voor terug, denk er aan niet te hard werken, op zijn tijd ook even ontspannen en hier leuke berichtjes plaatsen haha, tja de gemeente Nijmegen weet van gekkigheid niet wat ze met het geld moeten doen, een uitkijk kokijn hoe komen ze er op, en wij maar bezuinigen en alles duurder maken zoals parkeren en huisvuil zakken, die gekke fratsen van de gemeente betalen wij, goed leuk weer iets van je gehoord te hebben en we houden contact ook via hyves.

    de groetjes Peter.

  • nobody

    verdomme ans zo'n foto van een jonge duitse herder pup doet mijn hart snelller slaan.

    heb altijd duitse herders gehad, ook voor de africhting, geweldige honden, ook in het gezin.

    heb je al een tehuis voor alle negen?

    nou ans hier is geen enkele klote te doen, sinds gissteren heb ik weer effe contact met peter, maar voor de rest helemaal nietsssssssssssssss hier.

    vogel

  • anske

    zeker weten peter.altijd leuk wat van je te horen.had je nog gezien dat rieske bij mijn hyvesvrienden staat als richard?groetjes allemaal

  • anske

    ja van de 9 heb ik 7 nieuwe baasjes.1 zijn we zelf en 1 is mijn ma.ze zijn echt geweldig.ik weet niet of je een beetje bekend bent in de hindensport.de dekreu is caro van brandevoort.je kan hem vinden via google.de vader van mijn hond baila is boban van kimbleshome ook een super mooie herder.en omdat mijn hond geen stamboom had heb ik der wel laten rontgen op hd/ed.allemaal toppie natuurlijk.ik weet niet of je ook hyves hebt?meld je anders aan bij peter en mij.leuk hoor spieken bij elkaar in de fotoos hahaha.nou kijk maar je bent welkom.groetjes daarzo.

  • Peter

    hoi Ans.

    Richard heb ik niet naar gekeken als hij niet meer zingt heb ik er niks aan, heb wel Jordan toegevoegd.

    gr.Peter.