Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pasen

  • Peter

    ondanks dat het prikbord verleden tijd is wil ik iedereen toch fijne paasdagen wensen

  • nobody

    hoezo verleden tijd? hartstikke druk hier toch.

    fijne kerst peter, ja pasen is reeds passe.

    vogel

  • Peter

    zo Vogel van je nest af of moet de broedtijd nog beginnen :)-D

    Gr.Peter.

  • nobody

    wederzijds peter, we wachten allebei af merk ik.

    hoe is die anders, en met het muziek maken-draaien.

    nee als er hier niet gepost wordt zie je mij ook niet meer, want tenslotte zijn het steeds dezelfde die een topic openen

    vogel

  • Peter

    inderaad Vogel met 2 mensen kun je geen gezellig prikbord opbouwen, vraag me af waar iedereen zit, Anske zie ik af en toe op hyves maar de rest is schijnbaar met een zeer lange vakantie bezig, met de muziek gaat het redelijk goed, wou er afgelopen weekend mee stoppen zag het allemaal niet meer zitten, de bekende dip, heb best een heftig weekend achter de rug, maar goed ik ga door ,plannen zijn er nog genoeg zoals het spektakel met de 4daagse in mijn buurt, de verhuizing is nog steeds in beeld maar dat kan nog een half jaar duren, dus in die tijd kan er nog val alles gebeuren of veranderen, zat net fff de krant te lezen maar daar wordt je ook niet vrolijk van, nijmegen geeft 4 ton uit om drugs verslaafde gratis van hun dagelijkse shot te laten genieten , te gek voor woorden en wij maar bezuinigen , wordt tijd dat er een grote opstand komt.

    groetjes Peter.

  • nobody

    he shit weg met die dip peter, schitterend weer goede vooruitzichten, positief blijven he.

    maar snap het wel, het is niet altijd gemakkelijk.

    neem geen gehaaste beslissingen.

    en laten we maar zo af en toe een beetje contact houden hier….

    peter tot horens jonge

    vogel