Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

IS DIT CARNAVAL?

  • nobody

    nijmegen is niet geschapen om carnaval te vieren, daarom moeten we dat overlaten aan de steden en plaatsen die dat wel kunnen.

    wat we hier allemaal zien, als er tenminste iets te zien valt, is allemaal nep.

    het is gewoon goedkope imitatie.

    de caranaval komt hier niet uit het hart, zoals een bossenaar dat durft te zeggen.

    nijmegen hangt er al jaren tegenaan te hikken dat het hier niet echt van de grond wilt komen, kijk maar eens naar de binnenstad.

    als je verkleed loopt wordt je waarschijnlijk opgepakt, want zelf het politiekorps weet niet dat het carnaval is.

    laten we ons maar gewoon gaan richten op de grandioze zomerfeesten van 2011, daar zijn we veel beter in.

    vogel

  • Peter

    goedemorgen Vogel.

    ik heb nog niks gezien of gehoord van het carnaval, het boeit me voor geen meter, voor het echte carnaval moet je inderdaad niet in nijmegen zijn, het is 3 dagen zuipen en dan heb je het gehad, maar goed er zijn mensen die er van genieten en dat gun ik ze ook, ieder zijn meug, veel erger vind ik dat een op de vijf politieagenten pcychische problemen heeft , die kunnen hun werk toch niet fatsoenlijk uitvoeren, maar goed de 4daagse week moeten we nog een paar maanden op wachten, dat is nog ver weg, hoewel de tijd snel gaat, eerst maar eens zien dat we beter weer krijgen en weer naar buiten kunnen, achter het glas is het mooi maar kom niet buiten, goed even wat boodschappen doen en vanmiddag er weer 3 uurtjes tegenaan, heb weinig zin maar maak er wel iets van.

    fijne dag Peter.

  • anske

    goei avond mannen van het pb ihihihih.tja carnaval.jeetje is echt niet meer normaal hoor.ik rij al 3 jaar voor een muziekband met carnaval en wat je allemaal hoort ongelooflijk.de tent op grote markt is 10 euro entree,2,50 kaartje voor onbeperkt plassen erbij,een appelkorntje krijg je geserveerd in een een glaasje wat op z,on medicijnenglaasje van een hoestdrankje lijkt (dus das niet storten maar miniscuul nippen,zeg maar je lippen bevochtigen en dan is ie leeg)en dat voor een munt van 2 euro.biertje 2 euro je kent het wel z,on lekker evenementebiertje wat je kan vergelijken met een glaasje shandy,en dat openbaar carnaval is dus niet zo openbaar als je zou denken.bekende cafe,s zijn al vroeg leeg,en het enige cafe wat een beetje op de kaart van nijmegen mag als drukbezocht is cafe de fiets.tja dan was dat vroeger toch veeeel leuker peter he met carnaval.de nijmeegse jokers,het oude weeshuis,de vereniging,zangeres zonder naam die een optrede weggaf,waar uiteindelijk het nummer zwarte slaven de hele tent mee liet deinen.ach waar is die tijd.peter weet je nog dat de jokers europees kampioen werden en dat ze gehuldigd werden op het stadhuis?heb van de week de oude banden van mijn pa,s video 8 camera op dvd gezet,zaten ook nog stukjes beelden bij.en natuurlijk van vroeger,kerst sinterklaas,mijn pa die met een stel van zijn maten de waalbrug aan het schilderen is,etc etc.maar goed,genoeg gepiept en gezeurd,ik ga zo ff mijn oogies dicht doen op de bank en wachten tot mijn telefoontje overgaat dat de eerste weer naar huis willen.want na die korte nachten begint het gevoelvan ppff bah bah was het maar afgelopen mij ook langzaam te bekruipen.slaap lekker allemaal,en ga je er nog uit pas goed op voor cowboys,indianen en loslopende clownen want je weet maar nooit………………………….!