Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verhuizen

  • Peter

    nou ik zal maar weer een begin maken met een berichtje , iedereen heeft het schijnbaar druk, tja ik krijg de kans om te gaan verhuizen naar friesland, maar daar moet ik nog eens goed over na denken, alhoewel ik het onderhand wel bekeken heb in nijmegen, krijg hier steeds minder vrienden dus dat houd me niet tegen, ik vind het eigenlijk wel tijd om iets nieuws te beginnen, daarbij kom ik dicht in de buurt te zitten van mijn collega`s en inmiddels vrienden van voor jou radio, waar ik ontzettend druk mee ben, is het wel de vraag of het 4daagse spektakel door kan gaan, tja vragen en nog eens vragen, wat is verstandig, momenteel weet ik het niet, maar goed er zullen nog wel een paar maanden overheen gaan voor ik de beslissing neem.

    ik wens iedereen een fijn carnavals weekend, ik doe er niks aan, die tijd heb ik gehad.

    groetjes Peter dj www,voorjouradio,nl

    iedere maandag 13 tot 16.00 uur, woensdag 10.00 13.00 uur en op de vrijdag van 19.00 tot 23.00 uur.

  • sylviaa6

    Zo, verhuizen naar Friesland, das onderhand het andere eind van de wereld. Maar inderdaad, als je dan dicht bij je vrienden bent, is dat wel heel belangrijk. Succes met het maken van deze keuze. En natuurlijk kun je dan wel actief blijven op dit prikbord.

  • nobody

    lijkt me een ontzettende moeilijke beslissing.

    ik zou zeggen ga je gevoel achterna, maar of dat de juiste optie is????

    je vrienden worden hier minder, maar dat kan daar over een tijdje ook weer gebeuren, alles bij elkaar heel moeilijk peter, maar je hebt nog de tijd.

    heb van de week effe zitten luisteren naar de zender, ik dacht toen dat jij uitzending had, maar het ging gewoon nonstop door, maar probeer het binnenkort nog eens.

    heb carnaval nooit zo interessant gevonden, geef mij maar de zomerfeesten, lekker ongedwongen op een terrasje met een biertje en 25 graden, vedomme waar blijft het voorjaar???

    vogel

  • Peter

    hoi Vogel .

    het is inderdaad een moeilijke beslissing, natuurlijk denk ik daar goed over na, alles is momenteel erg onzeker, er speelt een helehoop, houd het radiostation stand , op het ogenblik rommelt het behoorlijk, maar goed ik kan daar weinig over kwijt nu, het is gewoon afwachten wat de toekomst brengt, het kan dooien of vriezen maar inderdaad laat het zonnetje eerst maar een goed gaan schijnen zodat we naar buiten kunnen, carnaval doe ik ook helemaal niks aan , die tijd hebben we gehad, de tijden dat ik draai staan in mijn eerste bericht dus dat is niet zo moeilijk en ik laat me veel horen dus dat kan niet missen, goed we zullen zien wat dit weekend brengt en de tijd er na,.

    fijn weekend iedereen Gr.Peter.