Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van alles wat

  • Peter

    goede morgen allemaal.

    vandaag en morgen gaat het dan gebeuren, eerst vanavond een groot afscheidsfeest in munsterdam, niet echt naast de deur, voor de laatste keer vanavond nog een half uurtje te horen op el bandido radio en dan is het afgelopen, morgen ga ik de studio in om een plaat op te nemen , dus binnenkort log ik in als zanger Peter, het moet niet gekker worden maar het gaat gebeuren, de proef versie is klaar morgen de afwerking. ik wens jullie een fijne dag en we horen van elkaar.

    groet Peter.

  • sylviaa6

    Jeetje Peter, ben benieuwd naar je plaat!! Succes ermee.

  • nobody

    ohh nog effe en dan wil die ons niet meer kennen.

    hee te gek peter, in welk genre zit jou plaatje?

    en waar is die te horen door ons?

    vogel

  • Peter

    zo daar ben ik weer, 2 leuke maar vermoeiende dagen gehad, helaas was er geen tijd meer om het plaatje op te nemen dus dat komt nog, nee Vogel daar is geen enkele spraken van dat ik jullie niet meer wil kennen haha , ik blijf heel gwoon, maandag ga ik een nieuw frisse start maken op radio VOOR JOU www.voorjouradio.nl, er zijn grote plannen om tijdens de 4daagse het waterkwartier op zijn kop te zetten, nooit eerder vertoond met verschillende artiesten , eerst even de vergunning af wachten maar dat zal geen probleem zijn, we staan op particulier terrein dat mag geen problemen op leveren , daar horen jullie meer van, tja het valt me net als Anske op dar ineens zoveel mensen reageren op het prikbord , jammer dat ze niet gezellig mee doen,

    goed ik ga wat boodschappen doen wens iedereen nog een heel fijn weekend.

    groet Peter.

  • nobody

    leuk peter dat het je ineens allemaal mee zit, dat het maar heeeeeeel lang mag duren.

    ook een goed weekend.

    vogel