Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stil

  • nobody

    de muntweg, ja snap dat je daar bent weg gegaan.

    daar rijden ze je de veters uit je schoenen, levensgevaarlijk.

    ja dan is wijchen een stuk beter wonen.

    gewaagd he en vriend uit arnhem, ik ken gezinnen waar zoiets niet bespreekbaar is.

    ja dat zit diep dat voetbal he, maar niet bij mij hoor.

    he peter je maakt ons nieuwsgierig, ben benieuwd wat je gaat doen joh.

    vedomme wat een klere kou vanmorgen, het wordt echt tijd dat we een beter weertje gaan krijgen, maar ik heb goede hoop.

    nou iedereen een gezellige maandag gewenst, en op naar dinsdag.

    vogel

  • Peter

    goedemorgen Vogel.

    ben net uit uit bed dus nog niet buiten geweest, zie wel dat het zonnetje schijnt dus zo koud zal het toch niet zijn haha volgens mij kun je nergens meer tegen :P tja wat ik ga doen moet nog fff geheim blijven, donderdagavond draai ik vanuit het noorden van het land mijn laatste half uurtje en dan bestaat elbandido radio niet meer en wat er dan gebeurt wordt waarschijnlijk ook op die avond bekent gemaakt, ik blijf in ieder geval met mijn hobby door gaan, maar hoe en waar horen jullie allemaal nog, oke ga me voorbeiden voor mijn uitzending van vandaag om 12 uur, spreek jullie nog,

    allemaal een fijne dag Peter,

  • nijmeegse anske

    nou peter heel veel sucses hoor!

    en silvia oei oei arnhemmer he?jaaa dat dat niet zo besproken word in sommige families dat ken ik.mijn oom komt er vandaan en ik kan me nog heugen dat als wij een verjaardag hadden er met man en macht werd gezorgd dat er alles aan werd gedaan om maar niet over nec en vitesse te praten hahahahahah.en mijn oom kon het dan niet laten om toch een bommetje op te gooien door het te melden als vitesse had gewonnen.

    nou vrouwke,ik ben anti voetbal en ach die arnemmers kunnen er ook niks aan doen (grapje)

    in ieder geval leuk dat het hier drukker word.

    en vogel die kou,ohh echt je oren vriezen er af.een koude snijende wind staat er he.en als we op buienradar 14 dagen vooruit kijken is het echt niet zo geweldig.dus dikke jas aan en de muts op.

    groetjes en op naar de dinsdag,angela

  • Zoë

    Hier ook weer een berichtje.

    Blijf het raar vinden dat het overlijden van iemand die ik niet in lijve ken, waar ik niet eens de echte naam van wist tot hij overleed, zo'n indruk op je kan maken.

    Maar wat iedereen ook zegt, Nijddas zou niet willen dat het hier leeg bleef!

    Wij zijn hier druk aan het pakken, niet dat we gaan verhuizen maar de voor en achter gevel worden volgende week gerenoveerd. We gaan van kunststof kozijnen terug naar houten kozijnen……

    Kamers tot een meter van het raam af vrij maken…… Krijgen dozen en plastic aangeleverd om onze spullen in veiligheid te brengen. Voor elk wissewasje denken ze dat je thuis bent…..maar helaas ik werk 2½ dag in de week en hubbie 5 dagen, moeten we dus veel achter aan bellen om alles te krijgen. Zelfs als je afspreekt op een dag voor bepaalde tijd zeggen ze aan de telefoon toe, maar doen het niet. :(

    Dan over 3 weken ook nog wc en keuken renovatie….maar ja daarna wonen we dan ook wel weer piek fijn!!!

    Groetjes Zoë

  • sylviaa6

    Haha Angela,

    Maak je niet druk. Die Ernhemmer is wel een voetbalfan, maar gelukkig niet voor Vitesse. Helaas wel voor Ajax en daar heeft hij mij zoon ook al mee aangestoken. Een vriend van ons is wel een echte vitesse fan. En ondanks dat het hele voetbal mij niets kan schelen, is het natuurlijk altijd leuk om er in te wrijven dat NEC toch wel dik boven vitesse staat.

    Het is inmiddels dinsdag (wel heeeel vroeg) Laten we maar eens kijken wat we hiervan gaan maken.

    Fijne dag allemaal.

    Groetjes Sylvia

  • nobody

    jij was er vroeg bij syl, dat is toch niet standaard iedere dag zo he

    ja leuk om de boel een beetje op te naaien met dat voetbal.

    maar de haat zit meer aan de nijmeegse kant dan in arnhem, weet ook niet precies waar dat aan ligt.

    wat was het weeer koud vanmorgen, niet echt weer voor een hollander.

    wanneer zou die temperatuuur nou eens gaan stijgen naar een graadje of 16? kunnen we een pouletje van maken.

    niets meer gehoord van peter met zijn muziek, zometeen is die aangenomen bij radio noordzee……

    ben gisteren effe wezen kijken op de website van dat radiostation waar peter werkt, maar volgens mij zit de klad erin daar.

    alles is er veranderd, geen foto meer, nieks meer te zien, ben benieuwd wanneer peter met zijn nieuws komt.

    vogel

  • Peter

    Hey Vogel.

    valt wel mee hoor dat de klad er in zit heb net weer 4 uurtjes extra gedraaid, morgenvroeg van 9 tot 12 de laatste uitzending op el bandido radio www.elbandidoradio.nl

    ik mag nog fff niks zeggen maar het komt allemaal goed, uitelijk zondag weten jullie meer, donderdag ga ik feesten in het noorden van het land en vrijdag gaan we hier de studio uit breiden voor een nieuw fris begin bij een ander radiostation, ik hou jullie op de hoogte.

    groetjes allemaal Peter.

  • nobody

    hartstikke goed peter, hou ons op de hoogte he…

    vogel