Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stil

  • Peter

    tjonge jonge wat is het hier rustig, ik geloof niet dat Nijdas dit gewild heeft, hij zou het denk leuker vinden om van boven mee te kijken naar gezellige berichten, dus mensen laat wat horen en laten we het prikbord niet ten onder laten gaan.

    groet Peter.

  • sylviaa6

    Hoi Peter,

    Ik ben het helemaal met je eens!!

    Sinds ik weet dat mijn vader zo aktief was op dit prikbord, heb ik regelmatig mee zitten lezen.

    Inderdaad, het mag niet in een keer stil worden. dat had hij niet gewild!!

    Groeten Sylvia

  • nijmeegse anske

    en dat laten we zeker niet gebeuren!!!

    dus ik steek wel effe van wal.vandaag was het voor ons een drukke dag.we zijn van loods verhuist van wijchen naar weurt.druk druk.maar goed.mijn jongeste zoontje had ik beloofd dat hij zijn beste vriendje mocht laten komen logeren.

    gezellig toch?…………….. nou nou wat een drukte zeg.2 van die jonge gasjes van 6 die effe de boel op stelten zetten.zelfs onze duitse herder heeft de vlucht genomen hahah.ondertussen zit ik nu met mijn man op de bank een neutje te nemen (werd helemaal overspannen van die gillende blagen) en effe bij te komen.zo nog ff naar boven een laatste check up doen (kijken of ze de boel niet hebben afgebroken/gesloopt/etc want het is wel erg stil nu.

    hoe zat dat ook al weer over dat narcosehamertje?? hihihiih

    nou ja het weekend zit er bijna op.logeetje naar huis,mijn eigen blaag terug in de normale wereld.ppfff

    je word ouder mama geef het maar toe…………………

    maar buiten alles om wens ik jullie een heel fijn weekend.maak er wat van!

    groetjes angela

  • nobody

    nou dan kan ik niet achterblijven, maar het is wel allemaal effe anders dan voorheen.

    maar oke we gaan ervoor.

    ik verlang verdomme naar het voorjaar.

    ik ben die klere winter nou wel zat, en met de vooruitzichten dat het deze week weer gaat vriezen………NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

    maar aan het eind van de week krabbelt de temperatuur uit een dalletje.

    he sylviaa leuk als je deel blijft uitmaken van dit bijzondere selecte groepje, vertel anders een iets over jezelf, we weten nog zo weinig.

    vogel

  • Peter

    hey Vogel.

    welkom terug, uiteraard is er iets veranderd , we moeten de leuke berichten van Nijdas missen , maar ze zullen hem niet vergeten, leuk dat onze Angela er ook weer bij is, ik nen het helemaal met je eens

  • sylviaa6

    Haha Vogel,

    Ik wil best eens iets van mezelf laten horen, maar in de verste verte ben ik geen vervanger van Nijdas. Daarvoor verschilde we toch wel heel veel van elkaar.

    Maar hier komt ie dan: Dochter van Nijdas, geboren en getogen in Nijmegen, sinds vorig jaar wonen we in Wijchen. Wat ons heeeeel goed bevalt. Een zoon van 9, dochter van 6.

    Wat willen jullie verder nog weten…..

    Groeten Sylvia

  • nijmeegse anske

    heey leuk silvia dat je je bij ons voegd.altijd leuk om nieuwe mensen er bij te krijgen.welkom dus.

    zo het weekend is bijna ten einde ppfff bah bah.logeetje terug naar huis gebracht,m,n eigen kind als een schaapje op de bank nog ff tekenfilm kijken en ik maar ff achter de laptop.ondanks het drukke logeetje zijn we toch maar effe erop uit gegaan.dagje markt in tiel.was er lang niet meer geweest maar is ook niet meer zoals het vroeger was.je bent er zo weer uitgewandeld.maar goed ik ben het weekend doorgekomen.en nu genieten van een fijne avond.

  • nobody

    nee syl meer willen we niet weten……..of???

    nijdas kan je niet vervangen, maar dat weet jij veel beter dan wij, maar je moet ook gewoon jezelf blijven, dat is het belangrijkste.

    wijchen, is dat leuk wonen of niet? mijn broer woont er ook met veel plezier, maar ja als je in nijmegen geboren bent stap je niet zo snel over naar een andere plaatst, of het moet een economische reden hebben, werk bijv.

    of gewoon een relatie, hoor je ook vaak he.

    vogel

  • sylviaa6

    Haha, nou mijn vriend komt uit Arnhem. Zelfs hij is meegegaan naar Wijchen. De reden dat we daarheen zijn gegaan is dat we op de Muntweg woonde. En dat is geen succes met 2 kids. Veel te druk. Je houdt je hart vast als ze de tuin uitgaan. En dan op zoek naar iets rustigers in Nijmegen. Zat voor ons niet veel tussen. Vandaar naar een nieuwbouwwijk in Wijchen.

    Bevalt helemaal goed. Heb er 2 totaal andere kinderen aan over gehouden. Ze kunnen nu lekker naar buiten. Ik zit niet steeds met het hart in de keel.

    Maar, binnen 10 minuten ben ik nog steeds in Nijmegen. Dus dat is goed te doen.

  • Peter

    hoi allemaal.

    mooi dat er weer wat leven komt op het prikbord, ben vandaag al drie keer bezig geweest om een bericht te zetten en steeds werd ik onderbroken door uren lange telefoontjes van collega`s van het internet radio station waar ik ontzettend druk mee ben, er gaat deze week een hoop veranderen waar ik nu weinig over kan zeggen, donderdag reis ik af naar naar groningen waar het hoofstation zit om de boel te bespreken en daarna zien we wel hoe we verder gaan met het radiostation woensdagmorgen draai ik mijn laatste uitzending , maar kom terug , goed het wordt voor mij een drukke week maar kom elke dag fff kijken of er nieuws is en neem dan even de tijd om te reageren, hoop net als Vogel dat we gauw door de winter zijn en weer lekker naar buiten kunnen.

    groet Peter.