Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Overlijden Nijdas

  • nobody

    hallo hans en danielle.

    aardig dat jullie je hier melden op het pb.

    ik sluit me aan bij ans, ik kende je vader niet persoonlijk, maar we hadden een prachtige band samen hier op het pb.

    ik en nijdas hebben hier heel wat afgelachen.

    niet te vergeten de tijd dat ene truus hier op prikbord verscheen, goh als ik daar aan terug denk, en wat we toen allemaal niet hebben uitgevreten………..lachen gieren brullen.

    ik wist al dat die ziek was, maar dat het in die mate was heeft me echt verrast, en toen die me in een persoonlijk berichtje vertelde dat die stervende was gleed de stoel effe onder me uit.

    maar ook dat was nijdas, recht vooruit zonder poespas.

    ik ga hem zeker missen hier, maar jullie nog veel meer, ik wens jullie daarom alle sterkte met het verlies van deze bijzondere man.

    vogel

  • Peter

    hallo hans en danielle.

    bedankt voor jullie bericht, alles is al gezegd, het prikbord zal nooit meer zijn wat het is geweest zonder de leuke berichten en reacties van Ger, ik ben blij dat ik Ger gekend heb en zal hem missen maar nooit vergeten.

    Peter.

  • sylviaa6

    Hallo allemaal,

    Zoals mijn Hans en Danielle hierboven al zeggen, doet het ons heel goed te zien dat er zoveel mooie reakties komen.

    Ik wil jullie dan ook nogmaals (ook namens mijn moeder) hiervoor bedanken.

    Groetjes Sylvia