Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Overlijden Nijdas

  • Roy Smits & Micha Streppel

    Beste bezoekers,

    Gisteren ontvingen wij het nieuws dat onze vaste bezoeker Ger Ariaans, bij ons bekend als Nijdas, is overleden op de leeftijd van 65 jaar. Zoals jullie misschien weten, vocht hij al geruime tijd tegen zijn ziekte.

    Nijdas was altijd een positieve aanwezigheid op dit forum met veelal scherpe opmerkingen met een vrolijke noot. Wij zullen hem zeker missen.

    Mochten mensen afscheid willen nemen, dan is dat mogelijk op zondag 6 februari van 15:00 tot 16:00 in Barbara DELA Uitvaartcentrum, Burgemeester Daleslaan 27 te Nijmegen.

    Wij wensen de familie van Ger heel veel sterkte de komende dagen.

    Roy Smits & Micha Streppel

  • nobody

    dag nijdas, ik zal je missen.

    vogel

  • Peter

    verwacht maar toch geschokt, Nijdas rust zacht, veel sterkte aan zijn naaste.

    Peter.

  • nijmeegse anske

    lieve nijdas.ik zal je missen.

  • mieke

    ben erg geschokt, jeetje, rust zacht nijdas.

  • mieke

    hoi ,weten jullie ook wanneer de begravenis van nijdas plaats vind!!!,

    groetjes mieke

  • daanhansindra

    Hallo forumbezoekers,

    Hier een berichtje van Hans en Daniëlle, de zoon en schoondochter van Ger.(Nijdas)

    Namens de familie willen wij laten weten dat de bovenstaande berichtjes ons erg goed doen, het is voor ons fijn om te horen dat hij op dit forum erg geliefd was!

    Morgenochtend (maandag) om 10.30 is de crematie van Ger (Nijdas) in het Crematorium Jonkerbosch in Nijmegen.

    We zullen hem enorm missen, maar Ger kon echt niet meer, was helemaal op.

    Nogmaals bedankt voor jullie medeleven,

    Groeten van Hans en Daniëlle

  • Zoë

    He, van dit bericht schrik ik toch wel………we wisten dat hij knokte tegen die rot ziekte……maar toch komt het nog enigzins overwachts.

    Nijdas rust zacht…….we zullen je niet vergeten!

    Groetjes Zoë

  • nijmeegse anske

    beste hans en danielle,

    Bij deze wil ik jullie laten weten dat jullie vader/schoonvader een hele bijzondere man was.zonder dat ik hem ooit persoonlijk heb ontmoet wil ik jullie graag laten weten dat zijn overlijden bij mij,en ik kan wel zeggen bij ons prikkers,een heel verdrietig en leeg gevoel heeft achter gelaten.nijdas was voor mij,ons een man met altijd een goed woordje voor iedereen,een grote grappenmaken,een man met een scherpe kritiek op dat wat hem niet aanstond.ik kan wel zeggen dat hij hier op dit forum een grote leegte achterlaat.we missen hem.ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met dit grote verlies.

    groetjes angela

  • mieke

    hans en danielle,

    ik sluit me aan by angela, we zullen hem gaan missen.

    ik wens jullie veel sterkte met jullie grote verlies.

    helaas kon ik vanmorgen niet aanwezig zijn,

    een gedichtje voor ger.

    er zijn vragen gesteld in dit leven

    waar de antwoorden moeilijk op zijn.

    ze hoeven nu niet meer worden gegeven

    voorby is het zoeken, gestopt is de pijn.

    je gebeden zijn gehoord,

    hij kwam je halen, maar je leeft in ons voort.

    rust zacht ger, ik brand een kaarsje voor je,

    liefs mieke