Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik kom even zeuren

  • Peter

    hallo allemaal ik kom hier even zeuren, ben afgelopen maandag gestopt met roken , gaat vrij goed alleen ik slaap s`nachts niet meer en dat is minder, het moet lukken deze keer het is niet meer op te brengen , van dat geld kan ik hele leuke dingen doen, zoals zaterdag naar mijn virituele vriendin in oud beijerland tot zondagavond, ben inmiddels bij een ander radiostation begonnen en daar hebben ze reuze schik met mij, www.elbandidoradio.nl

    dit was het even de groetjes Peter.

  • nobody

    dit valt toch niet onder de categorie zeuren, dit is vertellen hoe blij je bent met je nieuwe vriendin en job bij het radiostation.

    en wat het roken betreft snap ik best dat je het er moeilijk mee hebt.

    ik zelf heb er echt een jaar mee gelopen, en zoveel last van ondervonden toen ik was gestopt, dat het voor mij nu wel zeker is dat ik het nooit meer doe.

    maar volhouden peter, meer kan je niet doen, en laat je niet verleiden tot aanschaf van een pleistertje of pilletje, want die rotzooi is peperduur, en het zit toch tussen de oren, geloof me maar.

    he succes er mee.

    vogel

  • Peter

    Hey Vogel.

    doet me goed dat jij het geen zeuren vind haha, helaas gebruik ik wel een pleister anders zou ik het nooit redden maar door die pleister slaap ik s`nachts niet, ben al 10 jaar bezig om er vanaf te komen en nu moet het gewoon lukken, ik durf niet te vertellen wat het roken mij koste in de maand 250 euro dus die pleister is maar een kleine slok op wat ik eerst kwijt was, we zien wel waar het schip strand.

    Gr.Peter.

  • nijmeegse anske

    heey peter.ik kom je even zeggen dat ik het heel knap van je vind.en nee das niet zeuren hoor!!ben zelf in oktober vorig jaar 10 jaar gestopt.rookte 2 pakjes caballero 30 per dag…katsjing!! MAAARRR 1 goede goude tip,let op je eetgewoonte.het sluipt er namelijk in om te gaan snoepen.dropjes zuurtjes lolly,s etc.ik heb die fout in het begin gemaakt en kwam in 3 maanden 12 kilo aan en geloof me die gaan er dus echt heeeeel moeilijk af.ik was al niet de lichtste dus je snapt dat overgewicht nou ook niet was wat ik wilde.voor de rest,jip het is moeilijk maar ik heb het dus anders aan gepakt dan de meeste mensen.ik wilde juist dat mensen in mijn buurt rookte.(stiekum meesnuiven hahah)nee hoor ik vond het heerlijk om die geur te ruiken.als je je hele zone ineens rookvrij maakt is het veel moeilijker.nu ik wens je heel veel sucses en als je het er over wil hebben “dus ook als het ff minder is”gewoon hier prikken hoor.een opbeurend verhaaltje helpt ook.groetjes ans

  • nobody

    he peter ben intussen effe wezen luisteren bij je nieuwe werkgever, gezellig joh, toffe muziek.

    maar hoe werkt nu zoiets, moet je steeds daar naar toe om muziek te draaien?

    vogel

  • Peter

    hey Ans.

    zo knap is het niet heb het knap moeilijk, zit nu aan dag 3 en voel me waardeloos, heb hier de hele kast vol liggen met lollies, pinda`s kauwgum , koeken en weet ik veel , maar goed snoepen heb ik altijd gedaan dus ben niet zo bang om aan te komen, we zien wel waar het schip strand, in ieder geval leuk weer iets van je te horen en ik hou jullie op de hoogte.

    de groetjes Peter.

  • Peter

    hey Vogel.

    ik zal het je fff uit leggen, je draait dus gewoon vanuit je eigen vertrouwde huisje, door middel van een programma op de pc is het mogelijk om contact te maken met de hoofd server ergens in het noorden van het land, de djs komen echt overal van daan, ook zangers zijn daar dj en ze hebben een eigen opname studio`s , die jongens zijn goed bezig , ik heb als ik luister wel een beetje moeite met dat noordelijke taaltje heb ik ze ook gezegd en binnenkort gaan ze het ondertitelen haha, heb dan dinsdagavond gedraaid en echt de sfeer onder elkaar is perfect, heb dus alle collega`s op msn en kreeg verschillende complimenten, de bedoeling is dat ik tijdelijk op de maandag van 12 tot 18 uur en op de zaterdag van 9 tot 14 uur ga draaien, maar dat wordt allemaal nog aangepast zogauw er meer djs bij komen , zijn toch lange uren, de bedoeling is dat ik naar 3 uur ga en dan vaker in de week, zaterdag komt er dus niks van omdat ik dan naar oud beijerland ga tot zondag , wordt ook spannend , nu nog even door vechten om voorgoed van het roken af te komen dan is mijn leventje voorlopig perfect.

    Gr.Peter.

  • nobody

    het plezier spat van je verhaal af, hoe anders was het een tijd geleden.

    ben blij dat je het weer helemaal ziet zitten.

    ik kom zeker eens luisteren als je moet gaan draaien peter.

    gr vogel

  • Zoë

    Joh, Peter, je zeurt helemaal niet. Ben zelf zo'n 11 jaar geleden gestopt, maar mijn reden was duidelijk: ik wilde zwanger worden! En mmijn partner rookte ook niet, dat scheelt en als je dan een kinderwens hebt, ben je erg machtig.

    Weet hoe moeilijk het is. Misschien elke dag een kruis op de kalaender zetten dat je niet rookt, zie je zelf hoe goed je bezig bent!!

    Sterkte!

    GR Zoë