Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mexicaanse griep

  • nijmeegse anske

    nou dat is alweer een tijdje geleden he.ondertussen zitten niet alleen de feestdagen erop maar is ook (en dat weet ik nog van vorig jaar van onze peter)voor veel mensen gelukkig sneeuwvrij.we hebben een flink pak gehad he.sommige mensen zeggen dat de winter nog niet is afgelopen en we nog een strenge vorst erachter aan gaan krijgen maar hoe dan ook alles beter dan die mexicaanse griep.2 kinderen verleden en heel wat mensen in het ziekenhuis.bah afschuwelijk hoor.ik krijg de zenuwen van dat soort verhalen.ppff heb 3 kinderen van 6 19 en 21 maar ik hou mijn hard vast hoor.laten we maar hopen dat het snel weer een stuk minder word met al die besmettingen.

  • nobody

    he ans, het zal wel los lopen.

    maar idd ik voel me er ook niet lekker bij.

    maar de sneeuw ruimt gelukkig nu het veld, ik heb het weer genoeg gezien.

    ik hoop over twee weken buiten te zitten met voorjaarstemperaturen (18+).

    gr vogel

  • Zoë

    Hier alle 4 ziek geweest.Zoon het minst, dochter hoest nog. Hubbie waarschijnlijk de mexicaanse variant en ik milde griep (heb via werk griepprik gehad)

    Kids waren net flink ziek toen bericht kwam dat er 2 kinderen overleden waren…dan schrik je echt wel even en houd je ze dubbel zo goed in de gaten, vooral als hubbie dan verdacht wordt op mexicaanse..bah allemaal van die vervelende dingen.

    GR Zoë