Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het zit er weer op....pff

  • nobody

    ja ja het is weer voorbij die kerstdagen……gelukkig.

    heb goed gegeten en gedronken, maar voel me nooit zo happy die dagen.

    het is altijd netjes gekleed zijn, verpichte visites afleggen, nee heb de ouwe box weer snel aangetrokken..

    vogel

  • Peter

    hoi Vogel.

    inderdaad het zit er weer op, gelukkig viel het gunstig in het weekend, ik had me ook netjes aangekleed maar dat had ik niet hoeven doen, heb niemand gezien en was nergens welkom dus had gewoon mijn thuis tenu aan kunnen trekken, nu aankomend weekend nog even en dan zit het er weer op, kijken wat het nieuwe jaar brengt, heb vandaag voor het laatst bij het internet radiostaion gedraaid, zag het niet meer zitten om voor 3 luisteraars me druk te maken, dus weer een droom voorbij, en zo gaan we maar verder.

    groet Peter.

  • nobody

    he peter wat vervelend om te horen.

    maar kan je dan nergens anders aan de bak?

    vogel

  • Peter

    tja Vogel zou het op dit moment niet weten waar, zal mijn vrijetijd weer anders in moeten gaan vullen, heb aan de radio wel een leuke vriendin over gehouden waar ik het heel goed mee kan vinden, woont alleen een beetje ver weg, maar er zit binnenkort wel een ontmoeting in , zit nu met haar veel op msn en skype, dus wie weet wat het leven nog in petto heeft.

    Gr.Peter.

  • nobody

    he dan was he toch nog ergens goed voor, hartstikke leuk joh.

    hoop voor je dat die ontmoeting er idd gaat komen, en ach, dan komt de radio toch op de tweede plaats…

    vogel