Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een veilige haven...

  • nobody

    als ouder denk je bij het woordje creche toch aan een veilige haven voor je kind tijdens je afwezigheid.

    bah…………. wat heeft deze viezerik een onherstelbare schade aangericht bij ouder en kind.

    deze gast mag nooit meer vrijkomen……………levenslang is hier gewenst.

    vogel

  • Peter

    hoi Vogel .

    ik ben het helemaal met je eens , ik snap niet wat die klootzakken met kinderen moeten , die zijn echt gestoord, je krijgt angst om je kinderen aan anderen toe te vetrouwen, die kinderen lopen schade op voor de rest van hun leven en die viezerikken komen er met een lichte straf van af, in wat voor een wereld leven we toch.

    Groet Peter.

  • nobody

    de rechtspraak zou eens goed aangepakt moeten worden in ons landje.

    als ik het goed begrijp kan die robert m maximaal 16 jaar krijgen, dat kan toch niet als je verschillende levens verwoest.

    vanmorgen ook weer een voorbeeld op tv, een meisje is door haar vriend gedood met 52 messteken, en de rechter vindt moord niet bewezen, maar houd het op doodslag waardoor die killer er heel genadig van af komt.

    dit kan je de nabestaanden toch niet aandoen………………………….

    wilders doe je plicht die je belooft hebt……………………………………..

    vogel

  • gerrari

    Misschien een vreemd voorstel, maar kunnen ze deze personen niet het best loslaten?

    Moet dan wel gebeuren tussen een groep ouders van de slachtoffertjes.

    gr. Nijdas :X

  • nobody

    ook mijn idee………

    vogel