Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hallo dan

  • Peter

    zo hier ben ik ook weer eens, erg druk met radio gebeuren en problems met nieuwe pc met windows 7, wat een vlooien programma, moest ook de inlog gegevens van hier op zoeken, om kort te gaan hier gaat het redelijk goed, beter als voor een paar maanden terug, heb weer een doel in mijn leven, over Nijmegen zal ik het maar niet hebben, wat een stad, omdat er 1 auto met pech op de waalbrug staat en de politie het niet nodig vond om te gaan kijken lag heel nijmegen plat, :X een uur in de auto gezeten en niet op de plaats aangekomen waar ik moest zijn, had beter op bed kunnen blijven liggen, vraag me wel af waar de pilitie mee bezig was, snelheids controle had weinig zin want je mocht blij zijn dat je stapvoets kon rijden, ach ja zo is er altijd wat.

    groeten aan alle bekenden hier Peter.

  • nobody

    he peter

    leuk je weer te zien posten hier, een heel verschil met wat maanden geleden zeg, klasse peter

    ja dat is echt een lachertje, sta je met een defecte auto, gooi je heel nijmegen dicht.

    maar er moest toch meer blauw op straat? een blauwtje lopen zullen ze bedoelen.

    gr vogel

  • Peter

    Goedemorgen Vogel.

    ben jij nog de enigste bekende hier dan schiet het niet op, een prikker over een helderziende scoort hier beter, nou ja ik kom volgend jaar wel weer eens kijjken.

    pretriig weekend Peter…………

  • gerrari

    Lees weer even mee, ben het er helemaal niet mee eens dat je ‘'volgend jaar’' weer even komt kijken Peter. Gewoon weer met de auto een eindje de stad uit en je hebt genoeg te mopperen of iets om ons te laten lachen.

    Ben aan jullie verplicht om te melden dat het met mij heel erg slecht gaat, m'n computer met hele hebben en houden staan boven, maar ik kan met moeite de trap opkomen. Zal verder niet in detail treden er is al genoeg ellende in de wereld.

    gr. Nijdas

  • MisterB

    Peter heb je hulp nodig met windows 7 ken nog iemand die geeft computer hulp hahaha

  • nobody

    he bedankt peter, schijnbaar ben ik niet interessant genoeg.

    vogel

  • Peter

    Vogel je moet niet zeuren haha, ik heb meer te doen.

    Gr.Peter. (tu)

  • Peter

    hey MisterB.

    Als hij niet meer als 5 euro per uur vraagt dan stuur hem maar.

    Peter.