Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nijdas laat heel voorzichtig iets van zich horen

  • gerrari

    Heb vijf en half jaar tegen die verrekte rotziekte geknokt, het meeste bereikt door positief te blijven, maar in de nacht van 22 op 23 oktober was het allemaal op. Met spoed opgenomen op oncologie, hoorde daar dat de infectie-waarde in mijn bloed 408 was, toch een beetje nieuwsgierig gevraagd wat normaal was, kreeg te horen van 0>10. Heb me maar overgelevrd aan de deskundigheid van de doktoren. Nou daar kwam alles op me af, antibiotica zus, antibiotica zo, zuurstofmasker, alles ja alles heb ik maar over me heen laten komen en zie na een dag of twee kwam Nijdas toch weer terug van z'n enkeltje hemelreis. Moet zeggen, heb heel veel te danken aan die zwaar onderbetaalde verpleegsters, die dag en nacht met een glimlach, een paar opbeurende woorden en een hand op je schouder je altijd weer uit de angst en penarie helpen.

    Ben nu weer een paar dagen thuis, gaat nog wel niet vlot allemaal, maar ga gewoon meelezen wat jullie zoal te vertellen hebben.

    gr. Nijdas

  • Peter

    hoi Nijdas.

    blij weer iets van je te horen, het is niet niks wat je weer mee gemaakt hebt, gelukkig willen ze je daar boven nog niet hebben, zoals je in een eerder bericht hebt gelezen vond ik het al vreemd dat je mijn mail niet beandwoorde en schrijf ook dat ik me daar zorgen over maakte, dus niet onterecht, Nijdas doe het rustig aan en geniet van de dingen die je nog kunt en blijf vechten al is dat vaak moeilijk, ik wens je heel veel geluk.

    met mij gaat het gelukkig een stuk beter sinds ik mijn oude hobby weer opgepakt heb, radio maken, zou zeggen als je je goed voelt luister een keer, dat kan iedere maandag en donderdag van 14..00 tot 19.00 op www.radiobailando.nl

    groetjes Peter.

  • gerrari

    En waar denk je dat ik gister, al was het maar heel even naar heb geluisterd?

    Peter heel veel plezier en succes met je hobby.

    gr. Nijdas

  • nobody

    he nijdas wat een narigheid kerel.

    maar ben ontzettend blij dat je er weer bij bent, ook al is het alleen maar lezen wat je doet.

    he snel weer de ouwe he…………

    vogel