Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hallo mensjesdaar ben ik weer

  • nijmeegse anske

    nou geloof het of niet maar de verveling was vanavond zo groot dat ik dacht laat ik eens kijken hoe het op het pb is.jonge das lang geleden.kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst hier heb geprikt.en mieke en nijdas en vogel zijn er ook nog zag ik.en hoe zit het met peter?en is truus ooit nog weleens terug gekomen,nou jongens en meisjes bij deze HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ALLEMAALLLLLLLLLLL.

    groetjes ans

  • nobody

    hoe lang heb je nu vastgezeten ans? goh leef je nog.

    waar heb je toch gezeten, van de een op de andere dag was je verdwenen, en je liet niets meer horen.

    ja we zijn booooooooos, maar ook weer leuk dat je terug bent.

    verder is het hier een dooie boel met weinig gebeurtenissen, maar ja wie weet he.

    truus ja die zou ook nog de boel een beetje kunnen opfleuren hier, maar die hoor je nooit meer,en peter is er enkele maanden geleden mee gestopt.

    maar hoe gaat het verder met jou ?

    vogel

  • nijmeegse anske

    hahah uh hoelang heb ik vast gezeten?in tailand?nee grapje.maar allesoke hier hoor.eigenlijk niet meer geprikt omdat het inderdaad stilletjes was,en vond dat er gewoon onderwerpen aangesneden werden om maar wat te zeggen.hahahah niet dat ik nu met veel verhalen kom maar zal wel zo af en toe eens reageren.

  • nobody

    ja je hebt gelijk, het loopt hier niet over van de interessante onderwerpen.

    maar goed. soms effe slap lullen kan ook gezellig wezen.

    ik post ook niet zo veel meer hier, maar ik blijf wel altijd kijken, dus we gaan elkaar zeker weer spreken.

    dag anske.

    vogel

  • Zoë

    Nou, laat ik mij dan ook maar weer eens melden.

    Was mijn wachtwoord kwijt en heb het laten versloffen om een nieuwe aan te vragen. Maar heb het licht weer gezien en ineens schoot het wachtwoord me weer te binnen.

    Gelijk maar leuk nieuws melden: Pham dochter hoeft geen noodmedicatie meer voor wespenallergie met zich mee te zeulen!!! Het eerste deel van therapie is aangeslagen (27 weken op rij elke week in opbouwende dosis synthesiche wepengif in spuiten.) Dochter moet wel de rest van de therapie afmaken (3 jaar lang 4 wekelijks prikken.)

    Moet zeggen dat het een hele verlichting is!

    Gr Zoë

  • nobody

    nou kijk ook nog goed nieuws.

    ik denk trouwens dat peter er niets op tegen heeft als ik het goede nieuws vertel dat die weer aardig is opgeknapt.

    hij gaat er weer voor……………………………

    en als het een beetje mee zit zal hij zich ook weer gaan melden hier.

    vogel

    nijdas waar blijf je nu, en anders vertel ons eens hoe het met je gaat………

  • Peter

    nou dan zal ik me ook maar weer melden, het leven heeft weer een beetje zin gekregen, heb mijn oude hobby weer opgepakt, muziek draaien , via de radio mag het helaas niet meer maar ga nu via internet draaien, daar gaat ontzettend veel tijd in zitten , cds rippen naar mp3 en steeds bezig om een goed programma in mekaar te zetten, verder ben ik mijn hyves weer aan het opbouwen met artiesten om zo aan wat nieuwe muziek te komen, de de eerste heeft zich al gemeld om zijn muziek te sturen, dus ik heb momenteel weinig tijd om te piekeren, het enigste wat me op het ogenblik dwars zit is dat ik Nijda en Mieke voor 2 weken terug een mail gestuurd heb en daar geen andwoord op heb gehad, maar dat zal zijn rdenen wel hebben, goed ik probeer weer regelmatig mee te prikken.

    ik ben iedere maandag en donderdag te beluisteren via radio Bailando van 14.00 tot 19.00 uur.

    www.radiobailando.nl

    de groetjes Peter…………

  • nobody

    klasse peter……………

    vogel

  • nijmeegse anske

    hallo peter zoe en vogel en nijdas.echt heel leuk dat jullie er allmaal zijn.ben net terug van een korte vakantie.ppff was effe lekker.viavakantieveilingen.nl 4 dagen voor 35 euro op een groot park.voor weinig geld ff bieden en huppekee er ff tussen uit.heey peter,leuk man muziek via internet.ik ga zo ff kijken.nou allemaal een hele fijne avond,groetjes ans

  • gerrari

    Peter dat je van mij geen antwoord hebt gehad heeft een niet zo erg leuke reden, ik kon namelijk niet antwoorden. Zal je straks in een bericht van mij duidelijk worden.

    gr. Nijdas