Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dierenliefde

  • gerrari

    Lees zojuist dat een man eerst de moederpoes het huis uit heeft gejaagd en daarna met een kitten bij de buren op de stoep stond, ‘'hier letten jullie er maar op , ik moet gaan werken.’' De schoft.

    Maar het deed mij denken aan enkele jaren geleden, een jong meisje kwam in de straat achter ons wonen, papa had het huisje gekocht en dochterlief ging hier Nederlans studeren. Een hoop getimmer en gezaag en zie daar, het kattenluik was er. Gemakkelijk, een bakje brokken en een schoteltje melk elke dag, een kattebak hoefde niet want schijten deed poes in de tuin van de buren.Na een goed jaar sprak ik het deerne, haar studie wou niet lukken dus was aan haar nu de keus, of de politiek in of de kunstacademie, ze wilde mee-eten op kosten van de gemeenschap. Ze had gekozen voor de kunstacademie Arnhem, maar realiseerde zich dat zij door al de tijd die in het feesten zou gaan zitten en de slechte verbinding Arnhem-Nijmegen niet veel meer thuis zou zijn. En daar kwam het probleem, zij wilde van haar poesje af.

    Ik adviseerde haar een Lady-shave, waarop het wicht mij heel lang, héél Groen-Links aankeek en toen sprak, ‘'dat is een idee’'. Een half jaar later verhuisde het kind, heb haar poesje ook nooit meer gezien.

    Zo, nu eerst weer een hand vol pillen en vlug terug tussen de vette lappen,(tu)

    gr. Nijdas

  • mieke

    jaja nijdas,,, dierenliefde dus, haha,

    lees ook een berichtje dat ze een nestje kittens in de kledingcontainer hebben gedumpt, arme beesies, de poten motten ze eraf vallen, asofiguren,

    1 heeft het niet overleefd,,,, bah, daar schieten me de tranen van in de ogen,,,, ik snap er helemaal niets van:X

  • gerrari

    Tja diegenen die dat de dieren aan doen zijn zelf beesten, maar het komt helaas veel vaker voor dan wij kunnen beseffen. Misschien dat er iets verandert wanneer onze nieuwe regering met die 250 dieren-agenten op de proppen komt, maar ja dan zal er wel weer veel gedoogd worden en zullen onze geitenwollensokken rechters een hoop verzachtende omstandigheden gaan aannemen. Helaas, maar waar!

    gr. Nijdas