Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nijdas

  • nobody

    he nijdas is je vakantie nog niet ten einde, of heb je tussendoor een verplichte vakantie gekregen, maar daar hebben ze toch ook internet.

    vogel

  • mieke

    stille bedoeling hier pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  • gerrari

    Ja jongens Nijdas is er nog wel hoor, alleen niet meer zo in z'n goede doen Lekker op vakantie geweest, maar toen terug naar Holland, van 37 naar 13 graden die dag. Geland in de gestaag vallende regen van Weeze, daarna bibberend van de kou de auto opgezocht, tjezus wat een ellende.

    Nu was ik door de oncologe al gewaarschuwd dat mijn levenskansen bij een longontsteking sterk zouden teruglopen, ik had in april al een kleine longontsteking opgelopen, maar me aardig terug geknokt maar de eerste week in Nederland begon ik al te voelen dat ik steeds kortademiger werd. Drie weken de zaak een beetje in toom weten te houden tot afgelopen zondag, merkte dat ik de trap niet meer op kon zonder halfweg te pauzeren. Ademen ging steeds moeilijker. De huisartsenpost gebeld die onmiddelijk op de stoep stonden. Andere pillen en pufjes, ik was weer gerustgesteld. Kon niet slapen, tot ik om een uur of drie merkte dat ik niet meer in- of uit kon ademen ik liep paars bij waarop mijn vrouw weer de post heeft gebeld die met toeters en bellen kwamen aanvliegen. Zuurstof, ik moet zuurstof was het enigste wat ik uit kon brengen. Mede door de angst krijg je het natuurlijk nog benauwder. De arts en de assistent sleepten me er weer doorheen en wisten me al pratend kalm te krijgen. Ze gingen huiswaarts met de mededeling gelijk kontakt op te nemen met de huisarts en hem opname te adviseren. Die stond maandagmorgen gelijk op de stoep, belde met oncologie en kwam met het advies me onmiddelijk te melden bij de eerste hulp van het Radboud. En daar ging alles heel snel. Infuus. buisjes bloed afgenomen, ook bloed uit de hoofdslagader, rontgenfoto's, alles is onderzocht met een paar uur later het resultaat, u heeft een zware longonsteking en in combinatie met de uitzaaingen in de longen was dit u bijna funest geworden. U krijgt zwaardere medicijnen, maar gezien uw toestand op dit moment zien wij geen reden u hier te houden. En daar was ik héél blij mee.

    Bij het afscheid vertelde de longarts ook nog tussen neus en lippen door dat hij zeer zelden iemand had gezien die na drie-en-half jaar uitzaaingen in de longen nog lopend het ziekenhuis kon verlaten.

    Waarop mijn vrouw hem wist te vertellen dat onkruid niet vergaat.

    Maar heb ik dan helemaal geen positief nieuws? Jawel. Ik opende gisteravond mijn mail-box en………..

    Peter heeft kontakt met mij opgenomen, maar daarover later meer.

    gr. Nijdas

  • nobody

    wat een verhaal nijdas…..

    goh een en al ellende, maar knap dat je er zo nog ver kunt spreken.

    ja ik hoop natuurlijk dat je weer probeert de ouwe te worden, maar dat zal wel zijn tijd nodig hebben.

    maar hou je voorlopig maar een beetje gedeisd, en neem je nodige rust……….

    heel veel sterkte…..

    vogel

  • mieke

    jeetje,,,,, pffff nijdas, sterkte,