Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Breng

  • Zoë

    Breng = Ben rechtstreeks een nietnut geval / Breng niet.

    Bleh, wat een kl*te organisatie zeg, geld uit de zakklopperij. Wil ik met de kinderen naar de Leemkuil, met de bus. blijkt dat tijdens de 4 daagse week Breng niet aan de KAN kaartjes doet. Alternatief van de buschauffeur: voor alle 3 een enkeltje kopen = 2 euro p.p. Enne je kan niet overstappen met een enkeltje…..voor station naar leemkuil ook nog eens 3 enkeltjes dus, zou ik 12 euro kwijt zijn om in de Leemkuil te komen…….:o:o>:D<:?

    Schofterig is het zoals ze deze week overal een slaatje uit slaan, bleh:X:X:X

    Heb uiteindelijk een strippenkaart in de winkel gekocht, voor zowel mij als de kids…..kun je ook nog eens mee overstappen en toch een leuke dag gehad in de Leemkuil.

    Groetjes Zoë

  • gerrari

    En de terugweg ook nog eens €12 ?

    Tjonge jonge, ze weten er wel een slaatje uit te slaan deze week. Heb de prijzen voor de consumpties eens bekeken, daar word je ook niet vrolijk van. En maar zeggen dat je met dit weer veel moet drinken, zal wel iets van meneer Heineken zijn.

    Maar vertel eens, wordt het dit jaar weer vakantie in Petten, het warmste plekje van Nederland, of is het in Nijmegen al warm genoeg?

    gr. Nijdas

  • Zoë

    Als ik op die manier met de bus terug had gemoeten wel. Ben nu later gegaan, eerst strippenkaarten gekocht. Terug heeft hubbie opgehaald.

    Jazeker gaan we dit jaar naar Petten, nu een weekje langer, 3 weken! Zaterdag vertrekken we!

    Gr Zoë

  • gerrari

    Tjonge jonge, als je Hubbie toch niet had. :D

    Prettige vakantie en hopelijk blijft het mooie weer aanhouden.

    gr. Nijdas