Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

KIPPEVEL EN EEN TRAAN.

  • nobody

    ik heb vanmiddag met het kippevel op mijn armen naar de huldiging van het nederlands elftal gekeken.

    waar in een piepklein land heel groot is, nou dat heeft de nederlandse bevolking vandaag laten zien.

    de nederlandse regering heeft de knvb verzocht om bert van marwijk te ontslaan, je moet er toch niet aan denken hoe het eruit gaat zien als nederland een kampioenschap binnen haalt.

    als er een wereldkampioen is, dan zijn het de nederlandse supporters, de hele wereldpers heeft ze de afgelopen weken gevolgd, en ze konden de ogen niet geloven dat er zo'n liefde en trouw voor een nationaal team bestaat.

    de traan kwam toen ik terug dacht aan afgelopen zondag……………..verdomme weer niet.

    nederland proficiat

    vogel

  • mieke

    achtelijk voetbal,,,, de mensen worden er gek van, de winkeliers rijker,,,, de voetballers hebben er geld zat by,,,, en ik,,, ik zit met andere dingen in me kop,,

  • nobody

    reageer dan niet.

    je hebt zoveel aan je hoofd.

    vogel

  • gerrari

    Sorry Vogel, Mieke heeft problemen die ons ook aan gaan. Het betreft een hot-item op dit prikbord.

    Ik vraag je dan ook vriendelijk je bericht te verwijderen.

    gr. Nijdas

  • mieke

    glimlach en een traan, by mij het laatste , ik ben er kapot van , en weet niet wat ik hier mee moet.

  • gerrari

    Miek je hebt je best gedaan, meer kun je niet doen.

    gr. Nijdas

  • mieke

    misschien wel, je weet het niet, weet iemand waar ik zoeken moet!!

  • nobody

    jij weet toch ook miek dat peter uit het waterkwartier komt, dus als je wilt zoeken.

    en dit bericht verwijderen vind ik niet nodig nijdas, als jullie echt denken dat er iets aan de hand is onderneem dan actie.

    vogel

  • gerrari

    Was maar een vraag Vogel omdat ik je antwoord ten opzichte van Mieke, die in grote zorgen zit een beetje cru vond. Mieke en ik hebben via mail contact met Peter gehad, een poging van Meke om bij Peter langs te gaan is gestrand, hij weigert zijn adres te geven. Heb Peter zojuist weer een mail gestuurd, maar of het helpt is de vraag, kan alleen maar blijven hopen.

    Ben morgen denk ik, niet aanwezig, maar stuur je overmorgen een PB

    gr. Nijdas