Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geen verandering

  • gerrari

    Vanmiddag op controle geweest bij de oncologe, de uitzaaïngen waren een ietsepietse gegroeid, ik zelf had het erger verwacht omdat ik de laatste tijd weinig lucht heb, maar dat heeft te maken met de longontsteking van twee maanden terug.

    Dus gewoon over vier maanden weer op controle, maar eerste vandaag precies over een maand kijken wat ik van ‘'Drees’' ga vangen, tjongejonge ik denk dat ik een deur los kan gooien.

    gr. Nijdas

  • nobody

    proficiat nijdas……….

    vogel

  • mieke

    gelukkig maar dat het voor jou gevoel meeviel, ik vind het wel erg hoor.jeetje.

    sterkte met alles.

  • Peter

    hoi Nijdas.

    ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen, ik hoop dat je nog heel lang van Drees mag trekken,

    ik maak maar gelijk gebruik van deze prikker, ik neem van iedereen afscheid, mieke, ans ?, Vogel en Nijdas, het gaat jullie goed , ik had jullie graag een keer persoonlijk en in het echt leren kennen maar helaas dat zat er niet in, ik ben zeer binnenkort weg , ik bedank jullie voor de leuke tijd die ik hier heb gehad.

    groeten Peter.

  • mieke

    hoezo waarom,,,,, ga je weg,,,,:S

  • mieke

    HEBBEN JULLIE NOG WAT VAN PETER GEHOORD!!!!!!!!

  • gerrari

    Nee Miek, kreeg deze week wel een mail van hem dat hij ook met Hyves gestopt is.

    Denk dat hij een tijdje rust wil hebben.

    Je zou hem natuurijk een PB kunnen sturen maar of hij daar op dit moment van gediend is kan ik hiervandaan niet inschatten.

    Daarom doe ik hier maar een oproep aan hem, Peter laat wat van je horen.

    gr. Nijdas