Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

EEN ENORM FEEEEEEEEST!!!!

  • nobody

    let op mijn woorden, als om kwart over de 10 de scheids bij nederland-urugauy afluit, en nederland wint, dan zal er een volksfeest uitbreken wat ons nog jaren zal heugen.

    en geloof me dat gaat inderdaad vanavond gebeuren……………………..ik pak er vast eentje………..prooooooooost.

    nederland-urugauy 2-0.

    vogel

  • Zoë

    Nee vogel, 2 - 0 gat het niet meer worden, de eerste tegen goal is al gevallen……

  • gerrari

    Vernam vanmorgen uit de krant dat Nederland gewonnen heeft, las tevens wat een door Vogel voorspeld feest er is losgebarsten.

    ME moest de orde herstellen, er moesten politiehonden worden ingezet, er werd over auto's gelopen, een stadsbus werd aan de buitenkant vernield terwijl de passagiers doodsangsten uitstonden en de inzittenden van een auto met Duitse nummerplaten werden belaagd.

    Nee Vogel, ik stel me bij een feestje toch iets heel anders voor.

    gr. Nijdas

  • nobody

    kijk eens naar die duizenden die echt feest hebben gevierd.

    randdebielen kan je niet uitschakelen, dat is jammer.

    vogel

  • gerrari

    Heb je volkomen gelijk in Vogel maar het mooiste komt nog, volgens TV-Gelderland komt de finale voor de politie Gelderland-Zuid (Nijmegen) zeer slecht uit met de vierdaagse voor de deur. Men heeft nu namelijk al een tekort aan capaciteit net zoals in augustus wanneer de competitie weer begint. Houdt dus in dat er weer lekker gerotzooid kan worden.

    Ik weet waar Thom en consorten de onzin vandaan halen, als zij nu weten waar ze agenten vandaan moeten halen zijn we al een heel eind verder.

    gr. Nijdas

  • mieke

    tja, en die klotewouten laten de bus gewoon lekker gaan, met die randdebielen die 2 oude mensen een hartaanval bezorgen, dat 2 meiden van 14 en 16 jaar ze eruit moeten halen, en niet zonder schade, zelfs de buschaufeur vind het best, bah,

  • mieke

    http://www.youtube.com/watch?v=gR2HoEdxII8&feature=player_embedded, kijk zo is het nog gezellie

  • nobody

    wat was er met die bus miek waar je over spreekt?

    het is gezellig ja, maar kan me ook voorstellen dat het voor sommige een beetje bedreigend over komt, vooral als ze met 20 man aan de auto beginnen te schudden.

    de politie had dit kunnen weten, gebeurde ook 2 jaar geleden toen de turken zo goed presteerde.

    misschien een tip voor zondag……….mijd naar 10 uur het kk plein als nederland wint.

    vogel

  • Peter

    nog een tip voor zondag, het leger op het KK plein en er overheen walzen.

    Peter.

  • Peter

    met tanks.