Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

busongeluk,,,,,,,,,,,,,,gordels in de bus!!!

  • mieke

    pfff, wat een ravage in de malvert, en 1 dode en zwaargewonde te betreuren,,, het zal je maar gebeuren als je in een bus zit dus.

    vind het dan ook zo stom, dat er geen gordels in de bussen zijn,,,, en de mensen ook nog staan, tja zal je zeggen,,, hoe anders.

    maa ik heb zelf nog wel eens de neiging om de chaufeur te waarschuwen dat die niet zo hard moet remmen, of rijden.

    dat wil niet zeggen dat deze omgekomen chaufeur dit gedaan heeft.

    hij is waarschijnlijk onwel geworden,ook chaufeurs zijn dus mensen,en hebben dus alle verantwoordelijkheid alszezo,n bus besturen.

    maar zelf denk ik er soms by na als ik in de bus zit, stel ,,,,,

    brrrrrrrrrrrrrr

  • gerrari

    Ja Miek dit is nu zo'n ongeluk wat met de beste wil van de wereld niet te voorkomen is.

    In een trein zit een z.g. dodemansknop, wordt de machinist onwel en zou hij in elkaar zakken dan stopt de trein automatisch, in een bus jammer genoeg niet mogelijk.

    Maar je zult het als familie toch maar thuis krijgen.

    gr. Nijdas

  • mieke

    ohw dat wist ik niet,

    ik lees vaak de reacies in de gelderlander, wat zijn somige mensen toch dom, echt, speculeren heeft geen zin.

    maar ik blijf het eng vinden, tegenwoordig schijnt er geen airco meer in de bus te zijn, laatst, en ik ga nooit zo vaak met de bus, was het snikheet, dat ik er zelfs niet goed van werd.

    eerst had je raampjes, en het dak kon open, nu,,, niks dus,

    ja je zou het maar thuis krijgen idd, :(