Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even een foto

  • Peter

    nou Nijdas zeg nu maar eens wat je op mijn hyves zei.

    groet Peter.

  • gerrari

    Nou, om heel eerlijk te zijn, ik denk dat dit Vogel is, die te lang aan de Bisonbaai heeft gelegen, denkend aan Truus. Dat waren mijn woorden en daar neem ik niets van terug.

    Kennissen van mij, Afrika kenners, beweren dat dit de voorloper is van de Vuvuzela, maar dat geloof ik niet.

    Trouwens, waar in Nijmegen zou ik een vuvuzela kunnen kopen, lijkt me leuk op de Hazenkamp-tribune, of zou Thom dat niet goed vinden?

    gr. Nijdas:D

  • nobody

    he peter

    ik heb liever dat je de volgende keer wel effe toestemming vraagt als je een foto van mij wilt plaatsen.

    vogel

  • Peter

    sorry Vogel de volgende keer vraag ik het in drievoud aan hahaaaaa.

    Gr.Peter.

  • nobody

    wat heb je me klaargemaakt peter.

    de pc begint te koken van de emails die ik binnen krijg, snap jij truus nu je dit gezien hebt???????????

    vogel

  • Peter

    ik denk dat het voor Truus een maatje te groot was Vogel haha, sucses met de mails om de juiste keus te maken of werk je ze allemaal af :)-D

    Peter.

  • gerrari

    Ik denk Truus heel goed te kennen en begrijp haar dus volkomen.

    Blijft echter mijn vraag, waar in Nijmegen kan ik een echte vuvuzela kopen?

    gr. Nijdas

  • Peter

    als iemand het geweten had, had je wel andwoord gehad, ik zou het niet weten en wil het ook niet weten.

    Gr.Peter.

  • mieke

    ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew(td)

  • mieke

    volgens mij worden de heren hier, alleen maar hitsiger met dit weer, hahaX(