Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bekijk het maar, ik kijk niet meer.

  • gerrari

    Wat een slaapverwekkende wanvertoning van het Nederlans elftal vanmiddag.

    Mocht afgelopen dinsdag aanwezig zijn bij de training van de F1 van de Achilles/Union Voetbalacademie, deze ‘'mannen’' trainen drie maal per week. Afgezet tegenover de voetbalvaardigheid, technische hoogstandjes en vooral de inzet en beleving die je daar ziet bestaat het Nederlands elftal enkel uit grootgraaiende geldwolven.

    Moet wel eerlijk toegeven dat ik de wedstrijd heb opgenomen, heb ik denkend aan Truus en Thailand weer eens last van slapeloosheid, zet ik de dvd aan en weet zeker ik val als een blok in slaap.

    Zag verder bij het TV-Gelderland-journaal enkele vreemde figuren die vóór het milieu en tégen de auto zijn. Om te protesteren tegen de milieuvervuiling fietsten ze naakt van Wageningen naar Arnhem. Wat een stelletje ongeregeld en lelijk.

    Heb de dames eens goed bekeken, alle lelijkheid van Nederland bij elkaar. Weet zeker dat Mieke, Zoë, Anske en Truus niet aan deze demonstratie hebben deelgenomen.

    Binnenkort zullen we het wel in levende lijve kunnen gaan aanschouwen, want zo'n demonstratie zal ‘'Thom’' wel niet verbieden, tenzij hij natuurlijk niet genoeg agenten op de been kan krijgen.

    gr. Nijdas

  • mieke

    neuuuuu, gekkehuus, zat er niet by ja,,,,,,je hebt altijd van die maffen die dat doen, zie het nut er niet van in, maar goed,

    en vogel,,, zat jij er zeker met de verrekijker te gluren he,,,,,

  • nobody

    nee nee miek niks gluren,……………………………………………………… ik was een van die maffen zoals jij ze noemt.

    ik vond het een goede zaak, en dan geef ik me ook helemaal daarvoor.

    ik reed alleen niet op zo'n krakkemikkege fiets als de meeste deden, nee ik had zo'n snel modelletje, dit ivm het feit dat ik nogal eens lastig werd gevallen op het parcours door van die vrouwtjes..

    ik had ook nog een beeetje hoop dat ik jou miek daar zou treffen, ik denk dan hoeft het niet met een foto, maar kan ze me zo in de levende lijve zien, en dan had je ook direct begrepen gehad waarom ik bij het weekblad WOMEN drie weken op de cover heb gestaan.

    vogel

  • gerrari

    Nou Vogel je hoefde er in ieder geval niet bang voor te zijn dat er ‘'iets’' tussen de ketting kwam.>:D<

    gr. Nijdas

  • nobody

    klopt nijdas, ik had hem met een klein touwtje aan de bel gehangen.

    vogel