Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nijmegen, 22 miljoen bezuinigen.

  • gerrari

    Volgens wethouder Jeene (wie kent hem?) gaat de gemeente Nijmegen de komende vier jaar 22 miljoen bezuinigen.

    100 tot 150 banen worden geschrapt. Op ingehuurde krachten wordt per jaar 11 miljoen euro bezuinigd.

    Volgens de wethouder is dit allemaal goed te doen, zonder dat de burger er iets van merkt.

    Kun je nagaan hoeveel geld er de afgelopen jaren nutteloos over de balk is gesmeten. :X

    gr. Nijdas

  • mieke

    jaaaa, en de burger mag dokken, alle amtenaren krijgen een nieuw speeltje, en dat kost niets natuurlijk, behalve dan die 150 banen die gaan verdwijnen in de gemeente,

    nou dat zalwat worden als de punten van bezuinigen gaan komen, hou me hart vast.::o

  • mieke

    ohja, dat speeltje heet een ipad8-)

  • nobody

    oh oh ohh ik schrok al…………een speeltje, ik dacht het zal toch niet een………zijn.

    maar gelukkig had miek hem ook al door.

    tenminste dat neem ik dan aan he.

    maar miek, hoezo wist je dat………..ach laat maar.

    vogel

  • gerrari

    Laat ze maar lekker spelen met de ipad, anders gaan die figuren zich vervelen en komen ze op de meest vreemde dingen waar (s)linkse raadsleden dan weer dol-enthousiast van raken en die de gemeenschap klauwen met geld gaan kosten. :X

    gr. Nijdas