Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat wordt het?

  • gerrari

    Nou vertel op, wat wordt het morgen, Nederland- Denemarken? Moet zeggen, ik ben zelf al een beetje voetbalmoe al die wedstrijden, drie op een dag, misschien dat ik morgen wel niet meer kijk. Solidair met die arme kinderen op het Canisius-College.

    En dan heb ik nog een vraag, zou er al kontakt zijn geweest tussen de rijksvoorlichtingsdienst en de manager van Yolanthe? Niet dat Maxima en Jolanthe tijdens de finale in hetzelfde jurkje naast elkaar zitten.

    Vind het trouwens wel jammer dat er geen Nijmegenaar meedoet aan het WK, was een mooie gelegenheid geweest voor ‘'onze’' Thom en Hannie Kunst om er weer een paar weekjes tussenuit te knijpen richting Zuid-Afrika.

    gr. Nijdas

  • mieke

    3-1

  • gerrari

    Denk dat je een heel eind in de goede richting zit Mieke, maar voor mij is een gelijkspelletje al voldoende.

    De anderen zullen wel na de wedstrijd met hun voorspelling komen, zoiets van: zie je dat heb ik de hele week al voorspeld.

    Ben trouwens erg benieuwd of onze prins al bij deze wedstrijd aanwezig is en of we hem in beeld krijgen.

    Zijn opa, Bernhard, hing ook vaak in Afrika rond, maar die was daar niet voor het voetbal.:D

    gr. Nijdas

  • nobody

    3-1. warm. dus veel drinken, ben ik trouwens nu, klokslag 12.45 uur al mee begonnen. en bij een overwinnig drinkt vogeltje vandaag in de molenstraat lekker verder……………………………komen jullie ook………………….

    vogel

  • gerrari

    Hou het rustig Vogel, anders moet de ME ook komen.

    gr. Nijdas

  • mieke

    tja, je hebt werkpaarden en luxe paarden, deze kunnen een pilsje nemen, en kijken naar het voetbal, helaas voor deze, het is 2-0 geworden, dus we hebben onze eerste overwinning(tu)

  • gerrari

    Vond Wesley wat moeilijk anticiperen op de hangende bal, had wat dat betreft liever Yolanthe in de basis gezien.

    Je merkt wel ik klets al net als de Nederlandse commentatoren.:D

    gr. Nijdas

  • nobody

    het was leuk, het voetbal was minder, maar dat kouwe biertje en die gezelligheid maakte een hoop goed, miek waar was je nou?

    vogel

  • gerrari

    De spelers hadden last van het droge veld en kregen daardoor een droge keel. Wat was de oorzaak van jouw droge keel Vogel? De spanning, of ach het klokt zo lekker naar binnen.

    gr. Nijdas

  • nobody

    ik moet de spanning altijd weg drinken, maar van water wordt ik misselijk.

    vogel