Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wespen?

  • gerrari

    Afgelopen maand, met het oog op het WK, een knots van een platte televisie aangeschaft, prachtig beeld, heb geen bril meer nodig. Alleen het geluid beviel me niet zo best, vooral bij het afspelen van een dvd van Frank Boeyen was het geluid nogal krakerig met een bromtoon. Daarom vanmorgen toch maar vlug zo'n Bose akoustimas 6.4 dolby-surround draadloos ding gehaald. Maar vanmiddag tijdens het kijken naar het voetbal uit Afrika was het net of er een zwerm wespen door de kamer ging. Dat kreng gaat morgen gelijk terug naar de winkel.

    gr. Nijdas

  • mieke

    fijn zo,n ding, dat broemgeluid had ik ook met het kijken van de wedstrijd gister,,, super irritant dus,

    dat was van die toeters denk ik zo,

    maar idd gelijk terug brengen, duur betalen voor de kat zijn …….

  • Zoë

    Vreselijk die vuvuzela's 9of hoe je het dan ook schrijft.)Heb deze week de avond 4 daagse gelopen en voor zo'n groep met die totdingen gelopen, echt niet leuk. Ben met dochter aan de kant gegaan en die irritante groep voor laten gaan…….Hier in de buurt hebben ook meerdere kinderen zo'n irratant ding, mag van mij verboden worden buiten de wedstrijden van Nederland.

    Gr Zoë

  • mieke

    kijken allemaal naar de belg want die filtert het gezoem eruit, hehe(tu)

  • nobody

    ook het voetbal wordt daar gefiltert, vandaar dat ze weer niet mee doen.

    vogel

  • mieke

    tja, er is er maar(tu) 1 de beste en dat zijn wij dus

  • gerrari

    Mieke ik kijk alleen al om de commentatoren liever naar België.

    Wat die Nederlandse verslaggevers er allemaal niet uitkramen, tjonge tjonge, doen alsof de kijkers een stel kleine kinderen zijn.

    gr. Nijdas