Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat een hitte

  • nobody

    lig hier langzaam af te sterven in mijn tuintje……………………..bah wat benauwd………waar zijn die heerlijke winters van weleer.

    lekker ravotten is de sneeuw, gezellige verhalen bij de openhaard, en dan de kerstsfeer……………wan een klote zomer zeg.

    he nijdas………………wees welkom. ik heb je toch wel gemist gehad hoor.

    vogel

  • gerrari

    Nou Vogel, kan je vertellen dat ik ook verlang naar die lekker koude winter. Heerlijk in de winterzon op een verwarmd terrasje keuvelen met de ‘'nieuwe’' werkelozen, Eurlings, Bos, Kant en Balkenende.

    Maar ja, eerst de zomer maar door zien te komen, begint morgen al met m'n oranje-shirtje aan en dan op naar de vierdaagse, wordt ook weer een hoop gezuip, hoop dat ik het nog kan betalen.

    gr. Nijdas

  • mieke

    aaahhhhhhh,,,,,,,, zitten ze allemaal te zeiken over de winter, nu zitten ze te zeiken over de zomer,,, ken ik et eff volgen.

  • Peter

    ik kan het ook niet volgen Mieke daarom heb ik maar niet gereageerd.

    Gr.Peter.

  • nobody

    dan hou ik ook maar verder stil……………………….

    ssttt…………..

    vogel

  • gerrari

    Nou Vogel je hebt in ieder geval met je genuil over de hitte de zaak toch weer aan de praat gekregen.:D

    gr. Nijdas

  • mieke

    zeg dat wel, wat een stilte,bah bah.

    geen interesante onderwerpen, , en geen heftige discusies,, jammer, truus kom maar eens terug want,,,ja ik moet het toegeven,,, truus ik mis je hoor:D

  • nobody

    je bent toch niet een beetje gek op truus…………??????

    maar effe zonder gein,ik mis haar iedere dag, de toekomst leek zo mooi.

    huisje in taaaaailand, wat bediende's, een glaasje op de hacienda.

    maar shit, was ik maar nooit over de berendonk begonnen, dat was het breekpunt.

    he miek maar effe een persoonlijke vraag aan jou.

    er heeft bij jou toch geen verbouwing plaatsgevonden he, ik bedoel lichamelijk.

    als ik in het smoelenboek kijk zie ik geen foto van jou, maar je geeft wel je geslacht aan……….. mannelijk.

    als je erover wilt praten miek of misschien mike, dan zeg het maar, ik heb altijd een luisterend oor.

    vogel

  • gerrari

    Mieke verbouwd?

    Vogel jij let ook overal op, maar het zou best kunnen, eerst laat Miekske een tijd niets van zich horen en dan gaat ze naar Truus verlangen.:S

    Maar als je het mij vraagt zit je er goed naast Vogel, aan Miekske d'r lijf geen polonaise.

    gr. Nijdas

  • nobody

    nou ik heb mijn twijfels……………..

    maar ze zal het zelf wel komen rechtzetten, knijp hem nou wel een beetje.

    vogel