Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sieneke en NEC

  • Zoë

    tja, altijd Nijmegen…………maar geen finale plaats in Oslo. En als onze Thom zo door gaat dan ligt NEC er ook nog uit…..zonder te spelen……..

  • Peter

    jammer voor Sieneke, ik had het haar gegund om door te gaan, onze Tom moet maar gauw een ander baantje zoeken voor Nijmegen kapot is.

    Gr.Peter.

  • mieke

    thom de graaf eruit,,,,,,

    nec mag niet spelen, aub zeg, niet genoeg mankracht,,,, hebben allemaal vakantie!!!!, na de vierdaagse, jeetje zeg,

    maar flitsen kennen ze wel altijd etc.

    ik vind het belachelijk,

  • Zoë

    Weet je, toch als ik erover nadenk heeft Thommie wel een punt. Eigenlijk is het natuurlijk van de zotte dat er zoveel politie nodig is bij een voetbal wedstrijd? Oke, ook bij de vierdaagse feesten.

    Het is tegenwoordig groot nieuws als voetbalwedstrijden of evenementen zonder noemenswaardige incidenten verlopen.

    Neem nou het emporium dit weekend, goed verlopen, slechts 64 aanhoudingen i.v.m drugs en 15 mensen beschonken achter het stuur……zijn er 64 en 15 teveel…………

  • mieke

    tja, en dan stel je voor he,,, dat in nijmegen na de vierdaagse een ramp of weet ik veel wat gebeurt, waar zijn die wouten dan,,,,,,, juist op vakantie>:D<