Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Krokodil weg

  • gerrari

    Heb gisteren met het oog op het komende warme pinksterweekend de tuinstoelen in de tuin gezet en daarna dom, dom, dom, vergeten de schuurdeur dicht te maken. Zie zojuist dat Paultje, mijn lievelingskrokodil, de benen, of liever gezegd, de pootjes heeft genomen. Kan de politie niet inlichten want, net zo min als ik ooit hondenbelasting heb betaald, heb ik dus ook verzuimd het beestje op te geven voor de krokodillenbelasting. Mochten jullie het beestje, bruin, anderhalve meter lang, aantreffen strooi hem dan wat zout op de staart, hij wordt dan zo mak als een lammetje. Bel me of mail me even dan haal ik hem zo spoedig mogelijk op.

    Bij voorbaat dank.

    gr. Nijdas

  • mieke

    :)-D schat hahahaha

  • Zoë

    He, potsie, is die van jou? Dacht ga die krokodil wel effe vangen, ben toe aan een nieuwe riem…..

  • gerrari

    Oh wat ben ik blij, Paultje is inmiddels terug. Hij zag er wel moe en afgemat uit, denk dat hij een heel eind op sjouw is geweest, maar een paar stukken rauw vlees zullen hem wel weer doen herstellen.

    Wie ook moe en afgemat is ben ik zelf, daarom knijp ik er een paar dagen tussenuit. Eerst een nieuwe schutting plaatsen en de tuin opknappen, dan een paar dagen genieten van de rust, dagje hier, dagje daar.

    Ook nog andere computer installeren, dus de eerste tijd horen jullie niets van mij. Zou zeggen veel plezier en blijf lief voor elkaar.

    groetjes Nijdas

  • mieke

    wij zijn altijd lief8-),

    nou rustig aan maar, fijne dagen