Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Harley Davidson happening zeer geslaagd

  • gerrari

    Zag zojuist in De Gelderlander en op TV-Gelderland beelden van de Harley-Davidsondag in het centrum van Arnhem.

    Zeer geslaagd evenement, leuke eettentjes, kraampjes en muziekbands. Alles héél gezellig en ontspannen. Moet zeggen het geluid van zo'n Harley klinkt wanneer je goed luistert als een concert zoals in de Vereniging nog nooit heeft plaatsgevonden. Wat een schoonheid, dreunende bastonen waarachter een ingehouden kracht van jewelste doorklinkt.

    Afgelopen jaar werd dit evenement door onze ‘'wereldvreemde’' Thommie verboden, kon ook niet anders, er was geen subsidie aangevraagd. Ons stadsbestuur geeft liever geld en toestemming voor knalharde rotzooi-maar-raak herrie in de Vasim en Doornroosje. Dat is cultuur. Onze Thom verklaarde destijds dat er niet genoeg politie op de been kon worden gebracht, heb een kennis van mij in Arnhem gebeld, hij had exact twee agenten bij het evenement gezien, die zich onder het genot van een broodje hamburger kostelijk stonden te vermaken.

    Dus Thom en ons stadsbestuur hebben weer eens goed misgekleund. Zij denken bij het zien van een Solex al aan de Hells Angels.

    gr. Nijdas

  • nobody

    zag enkele dagen geleden een docu van een amerikaanse moterbende.

    een politieagent infitreerde in die bende, nou nou.

    het ging daar zeer heftig aan toe, een moordje hier, een mishandelingetje daar, het mocht allemaal gebeuren.

    op het eind toch een aantal veroordelingen voor moord etcetra………maar de agent in kwestie was zijn gezin kwijt, en kan zijn leven lang onderduiken.

    geef mij dan maar een snorbrommer……………..

    vogel

  • gerrari

    Ja zo'n snorbrommer heeft ook het voordeel dat je niet op iedere uitvalsweg op de foto komt te staan.

    Wat zou de bedoeling zijn van al die kentekenregistraties, moeten we binnenkort om een keer naar Tolhuis, Beek, Berg en Dal of Wijchen te gaan eerst een ‘'ausweis’' op het gemeentehuis aanvragen? Wil men gaan bekijken hoeveel mensen in buurgemeenten gaan winkelen om dat de parkeertarieven in Nijmegen de pan uitrijzen?

    Lees zojuist dat binnenkort bij de Teersdijk een sexclub wordt geopend. De gemeente gaf eerst geen toestemming omdat men bang was dat de woonwagenbewoners stampij zouden maken, over de bewoners van Tolhuis die met de overlast komen te zitten wordt niet gepraat. Kan nu al zeggen dat ze mij er niet zien, zou op de heen- en terugweg op de foto van onze regio-gluurders komen te staan en god weet wat onze ‘'gluurbestuurders’' wel niet met die foto's gaan doen. Mij niet gezien.

    gr. Nijdas