Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

prikbord

  • Peter

    ik denk dat ik dit prikbord maar uit mijn favorieten gooi , de vaste ploeg zie je toch niet meer.

    de groetjes en misschien tot horens.

    Peter.

  • gerrari

    Nou Peter zo'n dip op het prikbord heb je wel vaker tijdens de herfstperiode, alhoewel ik heb vanmorgen even het sunneke gezien. Héél even dan wel, maar hij was er.

    Maar ja, wat gebeurd er de laatste tijd nog in Nimwegen? Tja een moord, waarvan de politie na vier dagen nog niet kan zeggen wie het slachtoffer is, omtrent de daders tast men nog volkomen in het duister Komt vaker voor op het politiebureau dat men in het duister tast. Heb het vermoeden dat men daar van die door linkse groeperingen bejubelde spaarlampen gebruikt, goed voor het milieu, de portemonnaie van Philips, maar oh zo klote voor de ogen. Denk dat Hans Anders en kornuiten hier ook wel een aardig slaatje uit slaan.

    En dan nog zes gemaskerde mannen die een korfbalvereniging overvallen. Nou als er ergens geen geld te halen is dan is het wel bij een korfbalvereniging, die mensen hebben nog geen geld om die korf van onder dicht te maken zodat de bal er niet iedere keer door heen valt.

    Maar het waren weer gemaskerde mannen, hoor je steeds vaker, in Nimwegen lijkt het wel iedere dag carnaval, gemaskerd of met boerka, een echt fris gezicht zie je niet meer.

    gr. Nijdas

  • nobody

    staat al een tijdje niet meer bij de favorieten…………..he jammer toch.

    heb hier menig uurtje kunnen lachen,maar het lijkt wel of wij hier een of andere virus hebben, waardoor andere (ans-miek-truus) zich hier niet meer willen wagen……….

    is het over………..???????

    vogel

  • gerrari

    Ans en Mieke snap ik dus niet, maar Truus des te meer, heb je gisteren nog op de radio gehoord?

    Negatief reisadvies voor Thailand, ja Truus heeft het daar goed uit de klauw laten lopen, denk dat ze de hulp van sterke mannen nodig heeft (Depla, de Graaf en v.d. Meer). Dat is de enige manier om met behulp van straatcoaches en buurtrangers de zaak daar weer in het gareel te krijgen.

    Maar om even op Mieke terug te komen, heb onlangs nog aan haar gedacht. De ochtend na moederdag had een mevrouw met haar bromfiets een ongevalletje veroorzaakt op de Hatertse brug. De politie constateerde dat mevrouw een ietsepietsie te diep in het glaasje had gekeken. Zo'n Guusje ter Horst gevalletje. Drie maal de toegestane hoeveelheid. De schrik sloeg me om het hart, ik dacht Miekske zal toch niet naast de gebruikelijke moederdagbloemen ook een paar flessen . . . . . . . . . . . .

    Reken er op dat Mieke nu wél gaat reageren om mij klip en klaar duidelijk te maken dat zij het niet was.

    Wel graag vriendelijk blijven Miek.

    gr. NIjdas

  • nobody

    moederdag??????

  • gerrari

    Ja, moederdag. Wat dacht jij vaderdag of onnozele kinderdag?:D

    Groetjes uit een nat en troosteloos Nijeveld (zo heet het hier tegenwoordig), het is ook al dagenlang veel te warm geweest.

    Nijdas

  • mieke

    neee niet over vogel,,,,,,,,, ben er weer::o

  • Zoë

    Hee Mieke!!!!! Leuk dat je weer terug bent! Hoe is het? Verhuizing goed gegaan?

  • gerrari

    Hoi, hoi, hoi, Miekske is terug. Meiske wat heb je me toch in spanning laten zitten, waar heb je toch gezeten?

    De gekste dingen speelden door mijn hoofd, maar gelukkig je bent er weer.

    X(X(X(X(X(X(

    gr. Nijdas

  • mieke

    hey zoe, ja alles goed gegaan,,, ben weer thuis, haha, met jou ook alles goed, en de rest natuurlijk, niet te vergeten,,,,