Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Helemaal de weg kwijt

  • gerrari

    Kreeg het woensdagochtend zo koud, begon nog erger met mijn armen en benen te trillen dan m'n buurvrouw met parkinson.

    Dus maar onder de warme lappen gekropen, maar daar ging het feest de andere kant op, zweten, zweten nog erger als de slaven die destijds stenen tot bovenaan de pyramide moesten sjouwen. Toen om 18.00 uur de thermometer 39.8º aangaf, een beetje bang geworden, toch maar de huisartsenpost gebeld. Zij keken even in de computer, lazen de hele voorgeschiedenis en ik mocht zéér beslist niet komen, de dokter kwam wel langs. Die stond binnen vijf minuten aan de deur en constateerde longonsteking. Juist iets waarvoor ik gewaarschuwd ben door de oncoloog, het zou wel eens . . . . .

    Zal er voorlopig maar niet aan denken.

    Maar toen ik dan gisteren verder lag te zweten in mijn bed kreeg ik allemaal van die rare waanbeelden, Vogel had geschreven dat hij tot 24 mei afwezig was. Kan dat bericht niet meer vinden, kon ook haast niet, dat ie in aanmerking zou kunnen komen voor een taakstraf, oké, maar gelijk twee en een halve week brommen, nee hoor. Zag ook dat mijn achterbuurvrouw een tuinmuur beige had geschilderd, heel mooi, ja de tuinmuur en de buurvrouw. Stap zojuist uit bed en de muur is nog gewoon wit. Nou, ik ben toch mooi de weg kwijt geweest, durf de familie niet te vragen of ik er naast gekletst heb, ken hun antwoord al. Dat doe je altijd.

    Hoop gauw weer bij te spijkeren, want over twee weken, daar komt 24 mei van Vogel weer, wacht Griekenland.

    Lekker warm.

    gr. Nijdas

  • nobody

    beterschap.

    vogel

  • Peter

    Nijdas doe het rustig aan , hopelijk ben je weer gauw opgeknapt.

    Gr.Peter.